en
en

Pierwszy etap kampanii promującej Polskę za nami!

Od lewej:E.Bieńkowska(MRR), R.Szmytke(POT), K.Sobierajska(MSiT),W.Dąbrowski(MKiDN)22 września w Hotelu The Westin, odbyła się uroczysta konferencja kończąca pierwszy etap kampanii promującej Polskę za granicą – Chopin The Course, realizowanej w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem” – największego przedsięwzięcia promocyjnego w historii polskiej turystyki.

Od lewej:E.Bieńkowska(MRR), R.Szmytke(POT), K.Sobierajska(MSiT),W.Dąbrowski(MKiDN)22 września w Hotelu The Westin, odbyła się uroczysta konferencja kończąca pierwszy etap kampanii promującej Polskę za granicą – Chopin The Course, realizowanej w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem” – największego przedsięwzięcia promocyjnego w historii polskiej turystyki.

 

Konferencję zaszczycili swoją obecnością Pani Elżbieta Bieńkowska Minister Rozwoju Regionalnego, Pani Katarzyna Sobierajska Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki oraz Pan Waldemar Dąbrowski Pełnomocnik Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego ds. Organizacji Roku Chopinowskiego i p.o. Dyrektora Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.

Minister MRR E.BieńkowskaPodsekretarz Stanu MSiT K.SobierajskaPełnomocnik Ministra KiDN W.Dąbrowski

 

 

 

 

 

 

 

Pan Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, podsumował trzymiesięczny rejs żaglowca Fryderyk Chopin po Europie. Podczas rejsu żaglowiec odwiedził 7 krajów: Szwecja, Dania, Niemcy, Holandia, Belgia, Francja oraz Wielka Brytania, zawinął do 20 portów i spędził na morzu ponad 700 godzin.

 

Nowatorska i interaktywna kampania zaowocowała między innymi rozdanymi 200 500 materiałami reklamowymi i promocyjnymi, 3789 reklamami outdoorowymi , a także ponad 80 publikacjami w najbardziej opiniotwórczej prasie zagranicznej. Polska Organizacja Turystyczna była także widoczna na portalach społecznościowych jak Nasza-Klasa, Facebook, gdzie zgromadziła łącznie 5534 „znajomych” rejsu.

goście/prasa

Podczas konferencji odbyła się także premiera filmu promocyjnego „Move Your Imagination”, który w sposób nowoczesny, kreatywny, poruszający ludzką wyobraźnię i podkreślający magnetyzm miejsca. Promuje Polskę jako kraj inspirujący i zachęcający  do jego odkrywania.

W filmie chcieliśmy pokazać Polskę poprzez pozytywne odczucia, które mają kojarzyć się z naszą kulturą i wyjątkowym klimatem regionów. Pasja, młodość, muzyka, romantyzm, wolność i kreatywność to słowa i emocje wiodące dla całego projektu - mówi Rafał Szmytke.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do góry