en
en
Kontakt

O Polsce na New York University

sps promo imageZagraniczny Ośrodek POT z siedzibą w Nowym Jorku został zaproszony przez New York University School of Professional Studies Jonathan Tish, wydział Hospitality and Tourism, do zaprezentowania Polski, jako celu podróży oraz jak promowana jest Polska na rynkach zagranicznych. Prezentacja odbyła się w ramach programu zajęć poświęconych strategii i promocji miejsc, dlatego głównymi tematami dyskusji były: strategia, planowanie, rynki docelowe, narzędzia komunikacji oraz rola narodowych organizacji turystycznych.

Duża część pytań skierowanych do ZOPOT Nowy Jork dotyczyła zasady doboru i priorytetowości rynków emisyjnych, a sposób prezentacji, w formie macierzy atrakcyjności i potencjału rynków , okazał się, dla studentów, bardzo interesujący. Oczywiście temat obecności i promocji Polski na rynku amerykańskim był także ważnym obszarem dyskusji.


Rynek amerykański rozumiany jako obszar USA i Kanady stanowi wciąż duży potencjał dla turystyki przyjazdowej do Polski. Planowane poszerzenie siatki połączeń, szczególnie o taką metropolię jak Los Angeles, będzie miało pozytywny wpływ na zainteresowanie Polską, jako destynacją turystyczną. Jest to świetna okazja do poszerzenia działań o charakterze informacyjno-edukacyjnym, skierowanych do przedstawicieli branży amerykańskiej. ZOPOT Nowy Jork planuje wykorzystać w tym celu aktywną obecność w stowarzyszeniach i grupach marketingowych poprzez organizację prezentacji i webinarów oraz uczestnictwo w warsztatach branżowych. Ważnym narzędziem działań ZOPOT na rynku amerykańskim będzie komunikacja w formie e-mailingów i newsletterów z wykorzystaniem własnych i zewnętrznych baz danych.

Równolegle realizowana będzie komunikacja skierowana do konsumentów, jednak, zgodnie z obecnymi trendami, chcemy skupić się na wybranych grupach odbiorców, czy to w oparciu o kryteria geograficzne, czy też zainteresowania lub sposób podróżowania. Tutaj bardzo ważnym narzędziem pozostają podróże dla mediów, w tym dla przedstawicieli mediów elektronicznych nazywanych tutaj „influencers”. Ogromny potencjał stanowią same w sobie media elektroniczne, dlatego planujemy aktualizację treści w serwisie poland.travel oraz integrację wersji angielskiej globalnej i wersji przeznaczonej na rynek amerykański. Projekt integracji chcemy wykorzystać do promocji tematów przewodnich oraz miast i regionów na rynku amerykańskim.

Do góry