en
en

Nowy raport – „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie letnim 2015-2016”

270x136_x0kid__105.jpg

Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem przygotowanym na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie letnim 2015-2016” autorstwa dr. hab. Teresy Skalskiej. Opracowanie stanowi podsumowanie kolejnego etapu projektu, którego zadaniem jest monitorowanie i analiza sposobu wykorzystania cen jako narzędzia konkurowania na rynku turystycznym.

Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem przygotowanym na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie letnim 2015-2016” autorstwa dr. hab. Teresy Skalskiej. Opracowanie stanowi podsumowanie kolejnego etapu projektu, którego zadaniem jest monitorowanie i analiza sposobu wykorzystania cen jako narzędzia konkurowania na rynku turystycznym.

Badanie zostało przeprowadzone w sezonach letnich 2015 i 2016 roku na kilku konkurencyjnych w stosunku do Polski obszarach recepcyjnych. Analizą zostały objęte oferty na rynkach Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Belgii, Niemiec, Austrii, Włoch i Szwecji. Podobnie jak w poprzednich latach, w badaniu uwzględniono zarówno oferty touroperatorów, agentów turystycznych, jak i bezpośrednich usługodawców. Raport można pobrać w zakładce Do pobrania -> Badania i analizy. Zapraszamy do lektury!

Do góry