en
en

Nowojorska promocja Polski

Po raz pierwszy Polska oferta turystyczna prezentowana będzie na targach turystycznych prestiżowego dziennika The New York Times

Na przełomie lutego i marca Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Nowym Jorku organizuje polskie stoisko podczas targów turystycznych dziennika The New York Times. POIT zaprezentuje walory turystyczne naszego kraju wspólnie z Orbis Travel oraz American Travel Abroad AMTA.

Organizatorzy przewidują udział prawie 500 wystawców z całego Świata. To, że ubiegłoroczna edycja cieszyła się sporym zainteresowaniem znajduje potwierdzenie w liczbach. Wegług organizatorów prezentowane ekspozycje odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających z czego przeszło 65% to osoby często podróżujące poza granice USA (ponad 63% wydaje na przeciętny wyjazd ponad 5000$). Nawet konkurencyjny dziennik The Wall Street Journal określił tegoroczne targi jako potencjalnie największe i najbardziej atrakcyjne (28.I.08). Polska kultura, na którą składa się dziedzictwo kulturowe, architektura, sztuka, muzyka, a także muzyka i kulinaria są najlepszym produktem do wypromowania na rynku amerykańskim. Potwierdzają to organizatorzy naszego stoiska, którzy zamizrają promować przede wszystkim atrakcje związane z dziedzictwem kulturowym naszego kraju.

The New York Travel Show 2008 odbywają się w Jacob K. Javits Convention Center w Nowym Jorku w dniach 29.II- 2.III.

 

Do góry