en
en
Kontakt

Nowe działania na rynkach azjatyckich

270x136_Bez_tytułu_cr__1.png

Od 16 września br., w ramach "Lubię Polskę!" - projektu na rynkach azjatyckich, trwa  kampania w mediach społecznościowych tj.: na naszych kontach na japońskim i indyjskim facebooku oraz na koncie WEIBO. Promowane posty skierowane są w przeważającej mierze do konsumentów - tylko jeden z 3 emitowanych postów tygodniowo targetowany jest do branży turystycznej na rynku chińskim indyjskim i japońskim. Łączny zasięg kampanii to 130 mln odsłon. Ponadto w tym samym czasie realizowana będzie kampania display kierująca ruch na stronę www.poland.travel w odpowiednich wersjach językowych. Spodziewany wzrost przekierowań to 150 tys. Kampania potrwa do 16 listopada br.


Na rynku japońskim planowana jest także, od 1-30 listopada br.,  kolejna odsłona kampanii outdoor. Reklama będzie emitowana na nośnikach elektronicznych - na 512 ekranach w 220 autobusach linii Airport Limousine Bus kursującej z Tokio na lotnisko Narita. Planowanych jest  minimum 27 emisji spotu dziennie. Kampania outdoor jest połączona z planowanym przez PLL LOT uruchomieniem bezpośredniego połączenia z Tokio do Warszawy w styczniu 2016.

Do góry