en
en

NOWA Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej na trzech rynkach rozpoczęta.

od lewej: Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej J.Grus, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej R.Szmytke, Minister Rozwoju Regionalnego E.Bieńkowska, Poseł VIkadencji J.CichońWczoraj w godzinach późno popołudniowych odbyła się konferencja promująca kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej na trzech rynkach: brytyjskim, niemieckim i francuskim. Na miejsce konferencji wybrana została Restauracja Ale Gloria, serwująca cenioną kuchnię polską. Podczas spotkania, honorowymi gośćmi byli Minister Rozwoju Regionalnego Pani Elżbieta Bieńkowska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki Pan Rafał Baniak oraz Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Pani Katarzyna Sobierajska. Konferencję zaszczycili, także przedstawiciele UFFA EURO 2012, Spółki PL 2012 oraz przedstawiciele branży turystycznej a także mediów ogólnokrajowych.

IMG_3675Wczoraj 7 czerwca br. w godzinach późno popołudniowych odbyła się konferencja promująca kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej na trzech rynkach: brytyjskim, niemieckim i francuskim. Na miejsce konferencji wybrana została Restauracja Ale Gloria, serwująca cenioną kuchnię polską. Podczas spotkania, honorowymi gośćmi byli Minister Rozwoju Regionalnego Pani Elżbieta Bieńkowska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki Pan Rafał Baniak oraz Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Pani Katarzyna Sobierajska. Konferencję zaszczycili, także przedstawiciele UFFA EURO 2012, Spółki PL 2012 oraz przedstawiciele branży turystycznej a także mediów ogólnokrajowych.

IMG_3654IMG_3665IMG_3658

Na spotkaniu Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej przybliżył gościom najważniejsze aspekty kampanii w krótkiej multimedialnej prezentacji. Poinformował, że podczas kampanii, chcemy przekonać naszych odbiorców, iż wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Odwołując się do pozytywnych skojarzeń i emocji w każdej odsłonie kampanii będziemy pokazywać coś nowego i unikatowego, bo naszym celem jest zaintrygowanie odbiorców i sprowokowanie do zadania sobie pytania: Polska, dlaczego jeszcze tam nie byłem ? Wszystkie działania promocyjne w Projekcie największy nacisk, kłaść będą na innowacyjność rozumianą jako odejście od schematów i stereotypów. Polska Organizacja Turystyczna, będzie mówić o Polsce jak o kraju intrygującym, ciekawym, poruszającym wyobraźnię i nie pozostawiającym nikogo obojętnym.

IMG_3668Hasło „Polska. Move Your Imagination” to indywidualne opowieści i pozytywne opinie tych, którzy Polskę już odwiedzili. "Pokazujemy Polskę oczami turysty, który był już w naszym kraju. Jego zadowolona, radosna twarz mówi: jeśli chcesz się tak czuć - jedź do Polski. Stereotypy zostaną zastąpione obrazem nowoczesnego narodu z niepowtarzalną słowiańską duszą. Polska jest tak zaskakująca, jak kampania, która o niej opowiada" - mówił Prezes POT.

W swoim wystąpieniu Pan Prezes R. Szmytke podkreślił też, iż przedpremierowe spotkanie dotyczące kampanii na trzech rynkach odbyło się już w Londynie 4 czerwca 2011r.. Na Wembley podczas spotkania przed meczem eliminacyjnym do EURO 2012, Pani Wiceprezes POT Elżbieta Wąsowicz-Zaborek przedstawiła, brytyjskim dziennikarzom topowych gazet w Wielkiej Brytanii, najważniejsze założenia kampanii.

IMG_3679Spotkanie zaś promującego początek kampanii, przygotowanego w Restauracji Ale Gloria z dużym rozmachem, zakończył poruszający występ na żywo Pani Olgi Barej przy akompaniamencie Pana Wojciecha Zielińskiego.

Więcej o kampanii znajdą Państwo w materiałach prasowych - Press release_3rynki

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym spotem Polskiej Organizacji Turystycznej - wersja angielska

Do góry