en
en

Nowa dyrektorka ośrodka POT w Nowym Jorku

270x136_Ania.jpg

1 października br. stanowisko dyrektora w Nowym Jorku objęła Anna Cichońska. Doświadczenie zdobyła na kierowniczych stanowiskach między innymi  w Biurze Turystyki Przyjazdowej jednego z czołowych operatorów przyjazdowej turystyki do Polski. W tym czasie firma z sukcesem wprowadziła swoją ofertę na rynki: brytyjski, amerykański i hiszpański. Anna Cichońska brała udział przy wdrażaniu systemu relacji z klientem (CRM).

Anna Cichońska1 października br. stanowisko dyrektora w Nowym Jorku objęła Anna Cichońska. Doświadczenie zdobyła na kierowniczych stanowiskach między innymi  w Biurze Turystyki Przyjazdowej jednego z czołowych operatorów przyjazdowej turystyki do Polski. W tym czasie firma z sukcesem wprowadziła swoją ofertę na rynki: brytyjski, amerykański i hiszpański. Anna Cichońska brała udział przy wdrażaniu systemu relacji z klientem (CRM).

Praca w Polskiej Organizacji Turystycznej to dalszy rozwój umiejętności zarówno w zakresie realizacji działań promocyjnych, w tym kampanii promocyjnych, wystąpień targowych, warsztatów, prezentacji oraz w obszarze planowania operacyjnego i monitorowania efektów działań. W ramach swoich kompetencji, odpowiadała za współpracę z Zagranicznymi Ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej (wcześniej Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej), a także Poland Convention Bureau. Bardzo ważnym doświadczeniem było czasowe oddelegowanie do POIT Nowy Jork na stanowiska p.o. dyrektora.

Anna Cichońska brała udział w opracowaniu aktualizacji dokumentu strategicznego jakim jest „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020” oraz o opracowaniu planów operacyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej. Wdrożenie planowania strategicznego oraz planowania wieloletniego, na poziomie budżetu państwa, wiąże się także z koniecznością prowadzania szerokich analiz wskaźnikowych, za które była odpowiedzialna. Na potrzeby sprawnego wdrożenia koniecznych zmian w systemie planowania uczestniczyła w szkoleniach, które poszerzały wiedzę m.in. w zakresie zarządzania przez cele.

Ogromny wzrost znaczenia komunikacji elektronicznej oznaczał konieczność prowadzenia analizy obecności POT w internecie w kontekście zmian zachodzących w konsumpcji mediów. Od dwóch lat Anna Cichońska prowadziła projekt analityczny dla własnych mediów internetowych Polskiej Organizacji Turystycznej. W ramach projektu opracowane zostały profile obecności w mediach elektronicznych dla poszczególnych rynków oraz zestaw wskaźników. Anna Cichońska swoją wiedzę ugruntowała licznymi szkoleniami w tym m.in, Inbound Marketing Certificate oraz eTourism: Communication Perspectives Certificate – Audit Track.

 

 

Do góry