en
en
Kontakt

Najlepsze Polskie Hotele - Złoty Standard w Obsłudze Klienta

Nie tylko kibice odliczają dni do rozpoczęcia UEFA Euro 2012™. Dla hotelarzy, restauratorów – całej branży turystycznej, to czas wytężonej pracy i zagwarantowania wysokiego poziomu usług, większej liczbie gości. Rynek rządzi się swoimi prawami i zwykle sam weryfikuje jakość usług świadczonych w gospodarce turystycznej, ale takie inicjatywy jak Program „Złoty Standard" pozwalają wytypować i rekomendować najlepsze obiekty nie narażając turystów na ewentualne rozczarowanie. Certyfikowane obiekty muszą spełniać wymagania w zakresie między innymi: poziomu komunikacji w językach obcych, dostępności i atrakcyjności oferty promocyjnej czy jakości obsługi. Najlepsze hotele to nie tylko wysoki standard ale także wyjątkowa, przyjazna atmosfera. Na niespełna dwa miesiące przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej często pada pytanie o to czy Polska jest w stanie przyjąć spodziewany milion gości. Zdaniem Bartłomieja Walasa Wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej baza hotelowa w Polsce rozwija się niezależnie od UEFA Euro 2012™. „W porównaniu do wymagań UEFA dysponujemy około 170 000 miejsc więcej, w samej Warszawie przyrost miejsc wyniósł tylko 1,7%." – mówi Bartłomiej Walas. Doświadczenia innych krajów gospodarzy mistrzostw pokazują, że rozsądne zarządzanie cenami w hotelach pozwala osiągnąć hotelarzom wymierne korzyści finansowe.

Lista obiektów hotelowych dotychczas wyróżnionych certyfikacją i godłem "Złoty Standard"

www.zlotystandard.info

Do góry