en
en
Kontakt

Kwieciste wzory wyhaftowały sukces akcji promocyjnej POTowskiego autokaru.

DSC_7774W dniach 13-15.04.2012r. na Gdańskich Targach Turystycznych (GTT), nie zabrakło autokaru Polskiej Organizacji Turystycznej, specjalnie dostosowanego do przeprowadzenia akcji promocyjnych. Działania, spotkały się z ogromnym entuzjazmem odwiedzających a także mieszkańców Trójmiasta.

Zaangażowanie pracowników POT, Lokalnej Organizacji Turystycznej KOCIEWIE, Gdańskiej Organizacji Turystycznej, przedstawicieli Agencji Rozwoju Gdyni a także grupie studentów z Wyższej Europejskiej Szkoły w Sopocie  -  zaowocowało dużym promocyjnym sukcesem prowadzonych działań.

Na pokładzie autokaru zorganizowano wiele konkursów, m.in. o tematyce Euro 2012, Polski oraz konkretnych atrakcji turystycznych. SL748835Uczestników czekały oczywiście ciekawe nagrody. Prócz multimedialnych atrakcji, odwiedzając targi mogli doświadczyć na własnej skórze barwnego dotyku kociewskiego haftu. Miłośnicy „gadżetów targowych” mieli okazje otrzymać prezenty w postaci koszulek zDSC_7901 nadrukiem kociewskim a także słodkie pamiątki z Kociewia.

Trzeba przyznać, że ambientowe działania POT w specjalnie obrandowanym autokarze były miłą odmianą pośród typowych stanowisk targowych, dzięki czemu zostały zauważone przez bardzo wielu odwiedzających.

DSC_7893W sobotnie popołudnie udało się zorganizować głośną (przy dźwiękach megafonu) akcję happeningową iDSC_7949 nakłonić dużą grupę mieszkańców oraz przypadkowych turystów z Gdańska do naszej autokarowej akcji a także odwiedzenia Gdańskich Targów.

W niedzielę taką samą szansę mieli mieszkańcy Gdyni, którzy chętnie podróżowali przez swoje miasto i poznawali szlaki turystyczne o których wcześniej nie wiedzieli. Większość z nich dotarła również na Gdańskie Targi  dzięki czemu mogli zapoznać się z turystyczną ofertą Polski.

Do góry