Kwieciste wzory wyhaftowały sukces akcji promocyjnej POTowskiego autokaru.
W dniach 13-15.04.2012r. na Gdańskich Targach Turystycznych (GTT), nie zabrakło autokaru Polskiej Organizacji Turystycznej, specjalnie dostosowanego do przeprowadzenia akcji promocyjnych. Działania, spotkały się z ogromnym entuzjazmem odwiedzających a także mieszkańców Trójmiasta.
Zaangażowanie pracowników POT, Lokalnej Organizacji Turystycznej KOCIEWIE, Gdańskiej Organizacji Turystycznej, przedstawicieli Agencji Rozwoju Gdyni a także grupie studentów z Wyższej Europejskiej Szkoły w Sopocie - zaowocowało dużym promocyjnym sukcesem prowadzonych działań.
Na pokładzie autokaru zorganizowano wiele konkursów, m.in. o tematyce Euro 2012, Polski oraz konkretnych atrakcji turystycznych. Uczestników czekały oczywiście ciekawe nagrody. Prócz multimedialnych atrakcji, odwiedzając targi mogli doświadczyć na własnej skórze barwnego dotyku kociewskiego haftu. Miłośnicy „gadżetów targowych” mieli okazje otrzymać prezenty w postaci koszulek z nadrukiem kociewskim a także słodkie pamiątki z Kociewia.
Trzeba przyznać, że ambientowe działania POT w specjalnie obrandowanym autokarze były miłą odmianą pośród typowych stanowisk targowych, dzięki czemu zostały zauważone przez bardzo wielu odwiedzających.
W sobotnie popołudnie udało się zorganizować głośną (przy dźwiękach megafonu) akcję happeningową i nakłonić dużą grupę mieszkańców oraz przypadkowych turystów z Gdańska do naszej autokarowej akcji a także odwiedzenia Gdańskich Targów.
W niedzielę taką samą szansę mieli mieszkańcy Gdyni, którzy chętnie podróżowali przez swoje miasto i poznawali szlaki turystyczne o których wcześniej nie wiedzieli. Większość z nich dotarła również na Gdańskie Targi dzięki czemu mogli zapoznać się z turystyczną ofertą Polski.