en
en

Kampania promująca polską turystykę w Berlinie

P1020993_1Z wielkim rozmachem rusza akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Platige Image pod hasłem „Move Your Imagination”. 3 marca na konferencji prasowej zostały zaprezentowane filmy, które będą promowały Polskę podczas targów ITB 2011 w Berlinie. W Warszawie na Pałacu Kultury i Nauki zawisł  gigantyczny baner z sympatycznymi stworami, które pojawiły się także w Berlinie.

 

Z wielkim rozmachem rusza akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Platige Image pod hasłem „Move Your Imagination”. 3 marca na konferencji prasowej zostały zaprezentowane filmy, które będą promowały Polskę podczas targów ITB 2011 w Berlinie. W Warszawie na Pałacu Kultury i Nauki zawisł  gigantyczny baner z sympatycznymi storami, które pojawiły się także w Berlinie.

Polnische_Botschaft

                                     fot. Budynek polskiej ambasady w Berlinie

Polska po raz pierwszy jest Krajem Partnerskim największych, międzynarodowych targów turystycznych ITB Berlin. Oznacza to wiodącą rolę w ważnych wydarzeniach okołotargowych oraz możliwość wykorzystania wszystkich kanałów komunikacyjnych, udostępnionych przez organizatorów. To także zagospodarowanie przestrzeni publicznej Berlina oraz specjalnie przygotowana kampania reklamowa.

IMG_3396Bohaterami kampanii jest pięć postaci – „stworków”, inspirowanych modą  na „vinyl toys”, które aktualnie robią na świecie prawdziwą furorę. Każda z postaci będzie miała na swoim korpusie jedną z liter słowa POLEN oraz wkomponowane piłki futbolowe jako odnośnik do UEFA EURO 2012™. W trakcie ITB Berlin 2011 zadaniem niezwykłych, modernistycznych postaci będzie zaprezentowanie Polski jako kraju IMG_3389różnorodności kulturowej, krajobrazowej i rozrywkowej, w którym każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, w myśl głównego, promocyjnego hasła „MOVE YOUR IMAGINATION”.

IMG_3408Niezwykle widowiskowym elementem kampanii będzie podczas Gali Otwarcia „opowieść o Polsce” - multimedialny pokaz w technologii 3D. Goście ceremonii, poruszając białą kostką, będą mogli wejść w interakcję ze światem 3D, stworzonym za pomocą komputerowej animacji. Ruch kostki wyzwalać będzie reakcję trójwymiarowych elementów na ekranie, dzięki czemu widownia będzie mogła samodzielnie wybierać sposób zwiedzania Polski, odtwarzając filmy prezentujące różnorodną ofertę turystyczną pod kątem przyrody, kultury czy UEFA EURO 2012™.

Puentę widowiska będzie stanowił układ  taneczny grupy VOLT oraz najlepszych tancerzy programu „You Can Dance” w choreografii IMG_3428.

Autorami kampanii promującej Polskę na ITB Berlin 2011 jest studio postprodukcyjne Platige Image – specjalizujące się w tworzeniu zaawansowanych animacji i wysokiej klasy efektów specjalnych do filmów. Jednym z czołowych jego reżyserów jest Tomasz Bagiński – nominowany za film „Katedra” do Oscara w kategorii krótki film animowany.

IMG_3435Rozpoczęta w trakcie berlińskich ITB promocja polskiej turystyki jest częścią kampanii realizowanej przez POT w kilkuletniej perspektywie projektu „Promujmy Polskę Razem” w ramach Działania 6.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jej hasło Move Your Imagination towarzyszyło ubiegłorocznym działaniom wykorzystującym pomysł marketingowy związany z rejsem żaglowca Fryderyk Chopin do kilkunastu portów europejskich. W najbliższych latach kampania POT kontynuowana będzie pod tym hasłem w Niemczech i kolejno we Francji i Wielkiej Brytanii.

          .

 

Do góry