en
en

Kampania promocyjna 2011 – 2012

lenka_w_koronie_-_KopiaConvention Bureau of Poland rozpoczęło prezentację swoich działań na lata 2011 – 2012 podjętych w celu promocji Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej w ramach projektu Promujmy Polskę Razem realizowanego ze środków unijnych. Dotychczas założenia kampanii zostały zaprezentowane touroperatorom podczas spotkania 11 kwietnia, oraz dziennikarzom branży spotkań, dla których trzy dni później zorganizowano śniadanie prasowe.

 

lenka_w_koronie_-_KopiaConvention Bureau of Poland rozpoczęło prezentację swoich działań na lata 2011 – 2012 podjętych w celu promocji Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej w ramach projektu Promujmy Polskę Razem realizowanego ze środków unijnych. Dotychczas założenia kampanii zostały zaprezentowane touroperatorom podczas spotkania 11 kwietnia, oraz dziennikarzom branży spotkań, dla których trzy dni później zorganizowano śniadanie prasowe.

W ramach kampanii Convention Bureau of Poland realizuje:

  • Roadshow 2011  “Polska. Move your imagination”. Jest to cykl prezentacji promujących Polskę na rynkach priorytetowych – Niemcy, Francja, Wielka Brytania. Pierwsza prezentacja odbyła się 31 marca we Frankfurcie, kolejne zaplanowane są na: 19 kwietnia w Londynie i 5 maja w Paryżu. Głównym założeniem projektu jest  wspólna promocja Polski  oraz możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z meeting plannerami. Każdy Roadshow wspiera Partner Główny oraz pozostali Partnerzy, którzy są fundatorami voucherów na 2-dniowe pobyty w Polsce. Projekt skierowany jest do partnerów CBP (rekomendowanych firm jak i miejskich/regionalnych Convention Bureaux).
  • Targi przemysłu spotkań IMEX – partner medialny 2011/2012. Informacja o możliwościach organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce oraz kampania wizerunkowa to działania, którymi CBP będzie przyciągało podczas największych targów turystyki biznesowej w Europie. Będziemy obecni w magazynie Show Daily, katalogu targowym, w głównej kawiarni dla prasy, hallu głównym oraz poprzez banery na stronach targów. 
  • Kampanię prasową w 5 magazynach branżowych poświęconych turystyce biznesowej na trzech rynkach priorytetowych. Na  rynku  brytyjskim w Meetings & Incentive Travel i Conference News. Na  rynku  niemieckim w Conference & Incentive Management i Events Magazin. Na rynku francuskim w Meet in by Bedouk. Kampania będzie utrzymana z formie dwóch odsłon. Pierwsza odsłona reklamy zawiera wizerunek szczęśliwego bohatera. Druga odsłona obrazuje, co wprawiło go w taki stan. Materiał jest tak przygotowany, by utrzymać w przeświadczeniu, że w Polsce nie można być biernym obserwatorem – przyjeżdżając tu wchodzi się w samo centrum wydarzeń.
  • Wizyty studyjne dla organizatorów spotkań i wydarzeń biznesowych, gospodarczych i politycznych z trzech rynków priorytetowych.

Obok kampanii promocyjnej finansowanej ze środków unijnych Convention Bureau of Poland kontynuuje rozpoczęte w 2010 roku działania CSR (ang: Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). Zainspirowani projektem dotyczącym pomocy mieszkańcom Rodzinnego Domu Dziecka z 2010 roku (IMEX Challenge Poland 2010) w 2011 wracamy do Ogrodu. Wspólnie
z grupą 15 przyjaciół już 13 maja – w piątek – uporządkujemy po zimie plac zabaw i ogród (2000 m2) w Rodzinnym Domu Dziecka w Warszawie Wesołej. Jesteśmy przekonani, że siła i energia liderów przemysłu spotkań zostanie nagrodzona szerokim uśmiechem dzieci, tak jak w zeszłym roku.

niadanie_pras1   niadanie_pras2   niadanie_pras3

niadanie_pras4   niadanie_pras5   niadanie_pras6

niadanie_pras7   niadanie_pras8   niadanie_pras9

Do góry