Echa wydarzenia promocyjnego we Francji
Po dwudniowej imprezie promocyjnej w Lille, która odbyła się 10 i 11 kwietnia br. w prasie francuskiej pojawiło się wiele pozytywnych artykułów. Dziennik regionalny "La Voix du Nord", wydawany w nakładzie 272 546 egzemplarzy zamieścił także obszerny wywiad z Panem Przeydentem Lechem Wałęsą, który angażuje się aktywnie w promocję polskiej turystyki i był gościem specjalnym w Lille. W tym samym tytule znalazła się także dwustronicowa publikacja o atrakcjach turystycznych Śląska, regionu, który prezentował się w Lille.
Zakup jednej strony reklamy kolorowej w "La Voix du Nord" kosztuje 40 530 euro.Wartość reklamowa tylko tego reportażu turystycznego wynosi 67 550 euro. Artykuł z 11 kwietnia ( ½ strony) to wartość ok. 20 265 euro a wywiadu z 12 kwietnia (2/3 strony) to wartość ok. 27 020 euro.
Do pobrania artykuły:
Wywiad z Panem Prezydentem Lechem Wałęsą: http://www.lavoixdunord.fr/france-monde/lech-walesa-est-venu-parler-d-europe-a-lille-si-ia0b0n1169873