en
en

Autokar na Międzynarodowych Targch Turystycznych we Wrocławiu.

IMG_0356Już po raz drugi przeprowadzono akcję promocyjną z wykorzystaniem autokaru. Tym razem Polska Organizacja Turystyczna zawitała do Wrocławia. Pobyt związany był  z Międzynarodowymi Targami Turystycznymi, które odbywały się od 8.04 do 10.04 w hali Orbita. Była to III edycja targów , które  z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród potencjalnych turystów.

Tradycyjnie w pierwszy dzień targów (dzień dla branży), Polska Organizacja Turystyczna w swoim autokarze, usytuowanym koło Wrocławskiego Rynku Starego Miasta, zachęcała spacerowiczów do odwiedzania najciekawszych atrakcji turystycznych Polski jaki i do udziału w samych targach.

 

IMG_0365Już po raz drugi przeprowadzono akcję promocyjną z wykorzystaniem autokaru. Tym razem Polska Organizacja Turystyczna zawitała do Wrocławia. Pobyt związany był  z Międzynarodowymi Targami Turystycznymi, które odbywały się od 8.04 do 10.04 w hali Orbita. Była to III edycja targów , które  z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród potencjalnych turystów.

Tradycyjnie w pierwszy dzień targów (dzień dla branży), Polska Organizacja Turystyczna w swoim autokarze, usytuowanym koło Wrocławskiego Rynku Starego Miasta, zachęcała spacerowiczów do odwiedzania najciekawszych atrakcji turystycznych Polski jaki i do udziału w samych targach.

Mimo niesprzyjającej aury i silnie przenikającego chłodem wiatru, akcja promocyjna, wzbudzała duże zainteresowanie przechodniów i cieszyła się znaczną oglądalnością. Wewnątrz obrendowanego autokaru, Wrocławianie mieli okazję zapoznać się z atrakcyjnymi i ciekawymi folderami a także mapami promującymi poszczególne regiony Polski .

Drugiego i trzeciego dnia wydarzenia (sobota i niedziela), autokar przejechał na tereny targowe, gdzie kontynuowane były przez POT działania promocyjno-informacyjne. Liczna ilość osób odwiedzająca w tych dniach targi, również chętnie zaglądała do autokaru, gdzie poza uzyskanymi materiałami, mogła wygodnie usiąść, obejrzeć na monitorach filmy promocyjne o Polsce a także wziąć udział w konkursach, które odbyły się dzięki regionom i innym partnerom.

W dniach 15 – 17 akcja będzie kontynuowana w Gdańsku.

Do góry