en
en
Kontakt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa mebli ozn. spr.: 25/09

Warszawa: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 238337 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212299 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż mebli: biurek, szaf aktowych, regałów otwartych, foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych, szafek aktowych, wieszaków stojących na ubrania, lustra na płycie, kontenerów pod biurka, wspólnego wieńca górnego, krzeseł obrotowych, stołu konferencyjnego, szaf ubraniowych, blenda biurka, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, jak również zamontuje dostarczony towar w miejscu wskazanym przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Meble (towar) objęte niniejszym zamówieniem muszą być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy i pełnowartościowy. Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom użytkowym i jakościowym, nie gorszym niż wskazane przez Zamawiającego. UWAGA: Jeżeli zaoferowane towary będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę towary odpowiada wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.13.21.00-7, 39.13.10.00-9, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.13.60.00-4, 39.29.93.00-7, 39.12.12.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24296.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FURNIKO FABRYKA MEBLI BIUROWYCH Dariusz Machulski, Batalionów Chłopskich 85, Koszalin, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24296,00
  • Oferta z najniższą ceną: 24296,00 oferta z najwyższą ceną: 24296,00
  • Waluta: PLN.




Warszawa: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 212299 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna , ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż mebli: biurek, szaf aktowych, regałów otwartych, foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych, szafek aktowych, wieszaków stojących na ubrania, lustra na płycie, kontenerów pod biurka, wspólnego wieńca górnego, krzeseł obrotowych, stołu konferencyjnego, szaf ubraniowych, blenda biurka, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, jak również zamontuje dostarczony towar w miejscu wskazanym przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Meble (towar) objęte niniejszym zamówieniem muszą być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy i pełnowartościowy. Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom użytkowym i jakościowym, nie gorszym niż wskazane przez Zamawiającego. UWAGA: Jeżeli zaoferowane towary będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę towary odpowiada wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.13.21.00-7, 39.13.10.00-9, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.13.60.00-4, 39.29.93.00-7, 39.12.12.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli treść dokumentów wymienionych w SIWZ będzie potwierdzać następujące okoliczności: 1) złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 2 i 3 ustawy (według wzoru określonego w załączniku do SIWZ) podpisuje pełnomocnik o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy lub wszyscy wykonawcy łącznie ubiegający się o zamówienie. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 4 ustawy podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku do SIWZ). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z Wykonawców. 3. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) wykonawcy ubiegający się wspólnie: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu, określające jego zakres (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - oryginał podpisany przez wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego lub kopia poświadczona za zgodnością z oryginałem przez notariusza. 2) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 3) informację o części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany z udziałem podwykonawców). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2), 2.3) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2), 2.3) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM (każda strona zawierająca informacje) przez osobę/y reprezentującą/e Wykonawcę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Organizacja Turystyczna ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa e-mail: mariola.siwek@pot.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Polska Organizacja Turystyczna ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa Sala konferencyjna (XIX piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.



POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA

 

ZAWIADAMIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

NA DOSTWĘ MEBLI

 

 

             

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) niniejszym zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający wybrał ofertę firmy FURNIKO FABRYKA MEBLI BIUROWYCH Dariusz Machulski z siedzibą przy
ul. Batalionów Chłopskich 85, 75-303 Koszalin.

 

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

Firma FURNIKO nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 91 oferta firmy FURNIKO jest najkorzystniejszą ofertą wybraną na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
a także nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:


 

Siedziba i adres wykonawców,

którzy złożyli oferty

Liczba punktów w kryterium

cena

Łączna punktacja

ZPUH ZAKŁAD STOLARSKI

January i Ryszard Janiszewscy s.c.

Al. Krakowska 110/114

  02-256 Warszawa

98,40

98,40

FURNIKO

FABRYKA MEBLI BIUROWYCH

Dariusz Machulski

ul. Batalionów Chłopskich 85

75-303 Koszalin 

100

100

Do góry