Polska – Gospodarz UEFA EURO 2012™. Promocja podczas targów ITB w Berlinie.
Stadiony w miniaturze na Dworcu Głównym Hauptbahnhof, reklama na lotnisku, emisja spotów w metrze i na największym ekranie Europy w centrum Berlina przy ulicy Kurfürstendamm, innowacyjna instalacja multimedialna, to tylko część działań marketingowych zaplanowanych podczas targów ITB. 6 marca br. rozpoczęły się w Berlinie największe targi turystyczne na świecie. Dzień później polskie stoisko narodowe odwiedziła Pani Joanna Mucha Minister Sportu i Turystyki.

Podsumowaliśmy dane dotyczące spotkań zorganizowanych w 2011 roku przez firmy posiadające rekomendacje profesjonalnych organizatorów kongresów oraz organizatorów podróży motywacyjnych. Dzięki aktywności firm zrzeszonych w programach z roku na rok udaje się zdefiniować więcej spotkań. Wpływa to na promocję Polski oraz jej konkurencyjność względem innych Państw. Za 2011 rok uzyskaliśmy 3001 spotkań co daje prawie 3 razy większy wynik niż za rok 2010!
1 marca br w Nicei, w centrum kongresowym Acropolis, odbył się wieczór polski „Soyez les Bienvenus". Spotkanie zorganizowane przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Paryżu, we współpracy z PLL LOT objęte zostało patronatem Prezydenta Metropolii Côte d'Azur, ministra Christiana Estrosiego. Wieczór był częścią kampanii wizerunkowo-produktowej Polski, realizowanej aktualnie na rynku francuskim.
21-24 lutego Polska Organizacja Turystyczna wzięła udział w roadshow zorganizowanym w ramach współpracy narodowych organizacji turystycznych krajów Grupy Wyszehradzkiej w czterech miastach Indii: Bombaju, Bangalore, Chennai i New Delhi. Prezentacji na temat walorów turystycznych Polski dokonał przedstawiciel POT. Swoje oferty dedykowane do touroperatorów indyjskich przedstawili touroperatorzy: Furnel Travel i Holiday Travel. Ogólna liczba uczestników warsztatów ze strony indyjskiej wyniosła ponad 250 osób. Przedstawiciele indyjskiej branży turystycznej bardzo ocenili potencjał Polski, jako destynacji dla indyjskich turystów.