Nagrody dla Polski podczas ITB 2012: Emerging Tourism Destination, Best Exhibitor Award.
Stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej zostało docenione przez jury Cologne Business School w Kolonii, podczas targów ITB 2012 w Berlinie. W konkursie na najlepsze stoisko targowe ITB Berlin 2012 (Best Exhibitor Award), w kategorii "Europa" zajęliśmy trzecie miejscem. Przed Polską znalazła się na drugim miejscu Austria i pierwszym Wyspy Kanaryjskie. Do Polski trafiła także prestiżowa nagroda "Emerging Tourism Destination" przyznawana co roku przez Pacific Area Travel Writers Associations.

Stadiony w miniaturze na Dworcu Głównym Hauptbahnhof, reklama na lotnisku, emisja spotów w metrze i na największym ekranie Europy w centrum Berlina przy ulicy Kurfürstendamm, innowacyjna instalacja multimedialna, to tylko część działań marketingowych zaplanowanych podczas targów ITB. 6 marca br. rozpoczęły się w Berlinie największe targi turystyczne na świecie. Dzień później polskie stoisko narodowe odwiedziła Pani Joanna Mucha Minister Sportu i Turystyki.
Podsumowaliśmy dane dotyczące spotkań zorganizowanych w 2011 roku przez firmy posiadające rekomendacje profesjonalnych organizatorów kongresów oraz organizatorów podróży motywacyjnych. Dzięki aktywności firm zrzeszonych w programach z roku na rok udaje się zdefiniować więcej spotkań. Wpływa to na promocję Polski oraz jej konkurencyjność względem innych Państw. Za 2011 rok uzyskaliśmy 3001 spotkań co daje prawie 3 razy większy wynik niż za rok 2010!
1 marca br w Nicei, w centrum kongresowym Acropolis, odbył się wieczór polski „Soyez les Bienvenus". Spotkanie zorganizowane przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Paryżu, we współpracy z PLL LOT objęte zostało patronatem Prezydenta Metropolii Côte d'Azur, ministra Christiana Estrosiego. Wieczór był częścią kampanii wizerunkowo-produktowej Polski, realizowanej aktualnie na rynku francuskim.