Druga edycja konferencji szkoleniowych w ramach Regionalnych Szkoleń Marketingowych
18 września odbyła się druga edycja konferencji szkoleniowych w ramach Regionalnych Szkoleń Marketingowych nt. „Komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na przykładzie wybranych rynków zagranicznych – doświadczenia i wskazania". Zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej przyjęli eksperci z zagranicy, znawcy tematu zarówno w teorii jak i w praktyce. Dalszy rozwój produktu turystycznego nie jest możliwy bez wskazania kierunku zmian w jakim powinien przebiegać, dlatego potrzeba współpracy, poszerzania know how w tym zakresie, wskazanie wspólnych problemów i ich rozwiązań jest jednym z priorytetów realizowanych przez POT Szkoleń Centralnych.

13 września w siedzibie Polskiej Organizacji Turystycznej odbyło się spotkanie z grupą dziennikarzy z Chin. W bogatym programie obejmującym zwiedzanie najciekawszych miejsc w Warszawie została uwzględniona prezentacja w POT, dzięki której uczestnicy wizyty mogli poznać całościową ofertę turystyczną Polski. W spotkaniu ze strony POT wzięli udział Robert Kępiński Dyrektor Departamentu Planowania Marketingowego oraz Barbara Tutak Kierownik Sekcji ds. Rynków.