Pierwsze Polsko-Chińskie Forum Turystyczne
28 września odbędzie się pierwsza edycja Polsko-Chińskiego Forum Turystycznego, które będzie jednym z głównych punktów programu XX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw. Celem Forum jest zapewnienie podstaw dla przyszłych kontaktów przedsiębiorców turystycznych obu krajów, które skutkować będą pojawianiem się polskich ofert turystycznych w katalogach chińskich touroperatorów. Oficjalnym partnerem jest China National Tourism Administration, które zgłosiło udział 14 touroperatorów Kraju Środka. Polską stronę będą reprezentowały 33 firmy.
Czytaj więcej
19 września podczas konferencji prasowej zostały podsumowane działania promocyjne na rzecz województw warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego w ramach kampanii "Piekny Wschód". W kampanii mediowej wykorzystano telewizję, prasę, radio, Internet oraz nośniki outdoorowe. Nakład sprzedanych tytułów użytych w kampanii przekroczył 25 mln. Przekaz reklamowy tylko za pomoca prasy dotarł do ponad 15 mln osób z grupy docelowej.
18 września odbyła się druga edycja konferencji szkoleniowych w ramach Regionalnych Szkoleń Marketingowych nt. „Komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na przykładzie wybranych rynków zagranicznych – doświadczenia i wskazania". Zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej przyjęli eksperci z zagranicy, znawcy tematu zarówno w teorii jak i w praktyce. Dalszy rozwój produktu turystycznego nie jest możliwy bez wskazania kierunku zmian w jakim powinien przebiegać, dlatego potrzeba współpracy, poszerzania know how w tym zakresie, wskazanie wspólnych problemów i ich rozwiązań jest jednym z priorytetów realizowanych przez POT Szkoleń Centralnych.
13 września w siedzibie Polskiej Organizacji Turystycznej odbyło się spotkanie z grupą dziennikarzy z Chin. W bogatym programie obejmującym zwiedzanie najciekawszych miejsc w Warszawie została uwzględniona prezentacja w POT, dzięki której uczestnicy wizyty mogli poznać całościową ofertę turystyczną Polski. W spotkaniu ze strony POT wzięli udział Robert Kępiński Dyrektor Departamentu Planowania Marketingowego oraz Barbara Tutak Kierownik Sekcji ds. Rynków.