Kampania POT w trakcie kampanii prezydenckiej w USA
Emisja spotu „Polska Feel Invited" w CNN i BBC. Wykorzystujemy większe zainteresowanie odbiorców w Europie mediami, w czasie wyborów prezydenckich w USA. W CNN emisja spotu rozpoczęła się 15 października br. i potrwa do 9 grudnia 2012 roku. Feel Invited ukaże się 225 razy w wersji 30 sekundowej i 275 razy w wersji 10 sekundowej przed prognozą pogody. 44% emisji spotu emitowanych będzie w prime time! 22 października rozpocznie się emisja spotu także w BBC. Do 2 grudnia 2012 r wyłącznie w prime time – 60 razy. Koszt emisji w CNN wyniesie 485 tysięcy dolarów a w BBC 230 tysięcy dolarów.

W dniu 8.10.2012r. podczas targów IMEX America kierownik PCB POT został uhonorowany przez międzynarodowe jury prestiżowej organizacji Convention Industry Council. Wyróżnienie Pacesetters Award jest przyznawane dla osób, które w wyjątkowy sposób zaangażowane są w rozwój międzynarodowego przemysłu spotkań. Jedną z kategorii nagrody jest "Young Professionals" skierowana do osób, które inicjują zmiany zmierzające do rozwoju branży spotkań oraz reprezentują profesjonalizm i działają zgodnie z zasadami etyki biznesu. Krzysztof Celuch został nominowany do wyróżnienia przez CEO stowarzyszenia ICCA - Martina Sirka.
28 września podczas XX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw odbyło się Pierwsze Polsko-Chińskie Forum Biur Podróży. W spotkaniu udział wzięło ponad 35 polskich biur podróży oraz 14 chińskich touroperatorów. Celem Forum było włączenie polskich ofert touroperatorów to katalogów chińskich przedstawicieli branży. Forum składało się z dwóch części, oficjalnego rozpoczęcia forum z prezentacjami walorów turystycznych obydwu krajów, oraz z części warsztatowej poświęconej rozmowom bilateralnym przy stolikach. Forum poprzedziła tura objazdowa po Warszawie i Krakowie.