"Nowe atrakcje turystyczne, o jakich Wam się nie śniło"
"Nowe atrakcje turystyczne, o jakich Wam się nie śniło" - Kampania promująca inwestycje turystyczne ze środków unijnych.
Od 12 lipca można oglądać spot reklamujący miejsca w Polsce, które dzięki funduszom unijnym zyskały na atrakcyjności turystycznej. Kampania promuje projekty finansowane w ramach Działania 6.4 „Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym". Są to kompleksowe ponadregionalne projekty turystyczne o charakterze unikatowym, projekty liniowe i sieciowe obejmujące inwestycje w spójną infrastrukturę produktów turystycznych oraz takie, które stanowią wyjątkowe atrakcje turystyczne znajdujące się na liście Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Naturalnego UNESCO lub uznane przez Prezydenta RP za Pomniki Historii. Spot emitowany będzie w prime-timie przez dwa miesiące w stacjach telewizyjnych: TVN24, TVP Info oraz Polsat News. „Powstanie spektakularnych produktów turystycznych o znaczeniu ponadregionalnym to ogromny krok w stronę nowoczesności, dzięki, któremu możemy pochwalić się konkurencyjnymi obiektami, które nie tylko spełniają europejskie standardy, ale także wyznaczają trendy" – powiedział Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
http://www.youtube.com/watch?v=uQUwRfc3NEg&feature=youtu.be
Czytaj więcej
Końca dobiegła wizyta studyjna dziennikarza hiszpańskiego magazynu branżowego MEET IN, której celem będzie artykuł na temat polskiej oferty konferencyjnej. Jego publikacja zaplanowana jest na wrzesień 2013. W trakcie tygodniowej podróży, dziennikarz poznał trzy polskie miasta, które cieszą się zainteresowaniem organizatorów konferencji i podróży motywacyjnych – Gdańsk, Kraków i Warszawę. Bogaty program obejmował wizytację hoteli z zapleczem konferencyjnym, unikatowych obiektów takich jak Stocznia Gdańska, Stadion Narodowy, Zamek w Malborku, Muzeum Historii Żydów Polskich, Kopalnię Soli w Wieliczce i wiele innych.
W dniach 10 – 15 lipca odbywa się podróż studyjna zorganizowana dla 12 indyjskich przedstawicieli branży turystycznej w tym przemysłu spotkań. W programie znalazły się cztery polskie miasta – Warszawa, Toruń oraz Gdańsk i Sopot. W dniu 11 lipca w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się także spotkanie z polską branżą, które poprzedziła prezentacja na temat polskiej oferty turystycznej oraz przemysłu spotkań. Po prezentacji odbył się workshop, w którym stronę polską reprezentwały biura: Furnel Travel International, Melody Tours, Chopintravel, Poland Tour, Travpol Sp. z o.o.,AB Poland, Terra Tour, Tour&Travel Poland, Holiday Travel, Haxel, Mazuras, Grupa Trip, Maestro. Ze strony hinduskiej w warsztatch wzięli udział: Aspen vacations, Rising Star Tours & Travels, Vayuseva Tours & Travels pvt ltd, High Flyer 'The Travel People', Ezeego One Travel and Tours ltd, Mercury Travels ltd, Travel Arena, Peekay Holidays, Dream Escapes, Drisshya Holidays, 70mmtours.com (a product of conflate it solutions private limited) Aspen Vacations.