Promocja Polski podczas dużych wydarzeń sportowych - 70-ty Tour de Pologne.
Imprezy sportowe, zarówno te lokalne jak i o zasięgu międzynarodowym są magnesem, który przyciąga kibiców oraz turystów. Stąd też zaczynają one odgrywać coraz większe znaczenie w tzw. marketingu miejsca. Wszystkie duże wydarzenia, które są pretekstem do przyjazdu do Polski mają potencjał promocyjny, który Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje w umacnianiu wizerunku polskiej marki turystycznej. Za przykład może posłużyć Tour de Pologne, czy UEFA EURO 2012, którego efekty już odczuwamy.
Czytaj więcej
14 lipca zakończył się FAM TRIP zorganizowany w Warszawie i Krakowie dla przedstawicieli branży przemysłu spotkań z wybranych rynków priorytetowych. Przy współpracy z partnerem - grupą hotelową Starwood, uczestnikom zostały przedstawione największe atrakcje regionów. Pierwszego dnia odbyło się zwiedzanie Stadionu Narodowego wraz z warsztatem kulinarnym (firma SODEXO) zakończonym wspólną kolacją oraz prezentacją Warsaw Convention Bureau. W programie następnego dnia znalazły się wizytacje takich obiektów jak: Zamek Królewski, Muzeum Historii Żydów Polskich, Pałac Kultury i Nauki. Organizatorów spotkań przyciągają one doskonałym zapleczem konferencyjnym ulokowanym w historycznych i kulturowych wnętrzach. W ciągu dwóch pierwszych dni odbyły się wizytacje Hotelu Bristol oraz Westin, należących do grupy Starwood.
11 lipca 2013 r. w Poznaniu odbyła się gala etapu regionalnego Konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny, podczas której ogłoszono wyniki k i wręczono Laureatom nominacje do etapu ogólnopolskiego konkursu oraz wyróżnienia. Konkurs „Najlepszy produkt turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej" – Etap regionalny został zorganizowany przez Wielkopolską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych i najbardziej nowatorskich produktów turystycznych z Wielkopolski. Honorowy Patronat nad konkursem objął Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego. Patronat medialny sprawowali Radio Merkury i Głos Wielkopolski.
Ponad rok po zakończeniu UEFA EURO 2012, Gdańsk znów będzie gospodarzem wielkiego, piłkarskiego święta. Tym razem stanie się tak dzięki przyjazdowi Mistrzów Hiszpanii, z Leo Messim na czele. FC Barcelona rozpocznie sezon 2013/2014 w Gdańsku. W sobotę 20 lipca 2013 o godz. 20.30 na stadionie PGE Arena, Katalończycy zagrają towarzyski mecz z gospodarzami Lechią Gdańsk. Spotkanie będzie pierwszym rozgrywanym w ramach przedsezonowego tournée FC Barcelony.