Gdańsk zwycięzcą ICCA Best Marketing Award!
Gdańsk Convention Bureau/GOT otrzymało prestiżową nagrodę ICCA Best Marketing Award przyznawaną przez ICCA za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu.
Czytaj więcej
Gdańsk Convention Bureau/GOT otrzymało prestiżową nagrodę ICCA Best Marketing Award przyznawaną przez ICCA za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu.
Czytaj więcej
W dniach 24-27.10.2013 w Kunming odbyły się międzynarodowe targi turystyczne CITM. Polska Organizacja Turystyczna wykorzystując organizację tej imprezy - w ramach projektu "Lubię Polskę" przeprowadziła w tych dniach dużą kampanię outdoorową skierowana do branży odwiedzającej targi. Na stoisku przedstawiciele regionów mazowieckiego i małopolskiego oraz PLL LOT zaprezentowały ciekawe oferty turystyczne adresowane do Chińczyków.
Według wstępnych oszacowań Instytutu Turystyki w 2012 roku było 67,4 mln przyjazdów (o 11% więcej niż w 2011 roku, w tym przyjazdów turystów – około 14,8 mln (również +11%). Mimo tych pozytywnych tendencji Polska jest jeszcze wciąż, w niezadowalający specjalistów od marki sposób, rozpoznawalna na świecie. Nie bez wpływu na taką sytuację jest fakt, że polskie miasta zaczęły kształtować swoją marketingową tożsamość stosunkowo niedawno. Znalezienie wyróżnika i dopasowanie spójnego z nim logo i identyfikacji wizualnej jest dużym wyzwaniem, które wiele polskich miast przerosło ale nie brak też pozytywnych przykładów. Podczas konferencji "Kultura i Turystyka – miejsca spotkań", która odbyła się 6 i 7 listopada w Łodzi, rola logo miast i regionów w komunikacji marketingowej była częstym tematem dyskusji.
Trwa X edycja Forum Polsko-Rosyjskiego. 6 listopada przedstawiciele rosyjskiej branży turystycznej zwiedzali Warszawę. Wzięli także udział w oficjalnym spotkaniu z Katarzyną Sobierajską Podsekretarzem Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki oraz Rafałem Szmytke Prezesem Polskiej Organizacji Turystycznej. Forum jest działaniem wspierającym promocję oferty turystycznej wśród rosyjskiej branży turystycznej. Rosyjskim mediom i touroperatorom towarzyszył Andrzej Sierakowski Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Rosji, który podkreślił znaczenie warsztatów, dzięki którym przedstawiciele polskiej branży mogą nawiązać bezprośrednie kontakty z rosyjską. Takie rozmowy sprzyjają rozwijaniu efektywnej współpracy w obszarze turystyki przyjazdowej.