Zamek Ogrodzieniecki czyli urlop jak w bajce!
Na bajkową imprezę w Ogrodzieńcu przybyło wielu kawalerów i bez liku panien, którzy wzięli udział we wspólnej zabawie i konkursie "Zostań Twarzą Regionu". 4 lipca zaprosiliśmy mieszkańców województwa śląskiego oraz turystów odwiedzających region na "Bajkowy urlop w Polsce". Kampania jest podsumowaniem działań prowadzonych za granicą w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem" a także okazją do pokazania, w jaki sposób region pokazywany jest w zagranicznych mediach. Layouty z bajkowymi motywami zostały stworzone wspólnie z Ragionalnymi Organizacjami Turystycznymi.

Na zdjęciu: Bartłomiej Walas i Agnieszka Sikorska
Zdjęcia na scenie, która jest odwzorowaniem layotu, którym dany region jest promowany, poprzedził briefing, w którym wzięli udział przedstawiciele administracji samorządowej a także Posłanka Anna Nemś oraz Poseł Poposeł Piotr Van der Coghen. Współgospodarzami spotkania byli Bartłomiej Walas Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Agnieszka Sikorska Dyrektor Śląskiej Organizacji Turystycznej, która powiedziała, że w 2013 roku śląskie odwiedziło ponad 4 miliony polskich turystów.

Głos zabrał także Kazimierz Karolczak Wicemarszałek Województwa Śląskiego, który podkreślił, że wydatki turystów w minionym roku, którzy odwiedzili województwo śląskie oszacowano na 4,5 mld złotych. (więcej informacji nt. turystyki w woj. ślaskim: http://www.silesia-sot.pl/znamy-wyniki-badan-ruchu-turystycznego-2013/2014/03/07)

W trakcie briefingu Justyna Jedlińska Dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w Polskiej Organizacji Turystycznej przedstawiła, w jaki sposób powstała wspólna koncepcja promocji polskich regionów za granicą. "Polska. Come and find your story" czyli tzw. "bajkowa kampania jest pierwszą wspólnie realizowaną z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi.

Na zdjęciu od lewej: Bartłomiej Walas Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej,
Andrzej Szafuga Prezes Zarządu Jurajskiej Organizacji Turystycznej

Konkurs "Zostań Twarzą Regionu" jest szansą dla wszystkich, którzy chcą wziąć udział aktywnie w promocji swojego regionu a także w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Zdjęcia znajdą się na billbardach, które będzie mozna zobaczyć w listopadzie w całej Polsce. Szczegóły konkursu: www.twarzregionu.pl


Polska Organizacja Turystyczna oraz Hotel Intercontinental Warszawa serdecznie zapraszają 16 lipca br. do udziału w seminarium „Produkty turystyczne a potencjał rynku krajów Zatoki Perskiej". Seminarium poświęcone takiej tematyce jest odpowiedzią na duże zainteresowanie turystów z tego regionu turystyką medyczną oraz Spa & Wellness.
Polska Organizacja Turystyczna podpisała porozumienie z Fundacją Polish Prestige Hotels & Resorts. W ramach współpracy realizowane będą działania z zakresu promocji polskich produktów turystycznych w kraju i za granicą. Jednym z zadań będzie tworzenie warunków dla jak najlepszego poznania potencjału polskiej turystyki przez dziennikarzy oraz touroperatorów.
Największe atrakcje turystyczne województwa lubuskiego, na scenie przedstawiciele władz samorządowych oraz mieszkańcy z bajkowymi rekwizytami, a w tle zmagania o szansę, by stać się twarzą regionu - wszystko to zdarzyło się 27 czerwca w Gorzowie Wielkopolskim. Lubuska odsłona kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej „Bajkowy urlop w Polsce" przyciągnęła wielu mieszkańców, którzy wzięli udział w konkursie "Zostań Twarzą Regionu", co nie tylko daję szansę na udział w profesjonalnej sesji ale także włączyć się aktywnie w promocję regionu.




