Spot promujący Polskę w indyjskich kinach
Spot reklamujący polską turystykę będzie wyświetlany na początku superprodukcji Bollywood "Bangistan".
Czytaj więcejSpot reklamujący polską turystykę będzie wyświetlany na początku superprodukcji Bollywood "Bangistan".
Czytaj więcej
Zapraszamy do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie dla centrów i punktów informacji turystycznej. Prace należy nadsyłać do 5 sierpnia br. Nagrodą jest promocja na oficjalnym profilu Polskiej Organizacji Turystycznej na portalu Facebook, wywiad z dyrektorem/przedstawicielem centrum/punktu informacji turystycznej w Aktualnościach Turystycznych oraz pamiątkowa tabliczka – Najbardziej Gościnne Centrum Informacji Turystycznej 2015.
Ideą wakacyjnego konkursu jest przekonanie turystów do odwiedzenia właśnie Waszego wyjątkowego miejsca. Trzeba, więc stwórzyć mema, grafikę, piosenkę, filmik, zapraszający turystów do Waszego miasta/miejscowości. Nalezy pamiętajcie, że promując swój punkt informacji turystycznej trzeba umieścić logo "it"
Prace, dowolnie interpretujące temat konkursu, należy nadsyłać najpóźniej do dnia 5 sierpnia 2015 r. na adres: prezentacje@pot.gov.pl
Jury składające się z pracowników POT wyłoni najciekawsze prace konkursowe, które przejdą do finału. 6 sierpnia 2015 r. w godzinach popołudniowych umieścimy je na oficjalnym fan page POT i poddamy ocenie internautów. Głosować na wybrane przez siebie prace, będzie można do 13 sierpnia 2015 r. do godz. 23.59. Wyniki zostaną ogłoszone 14 sierpnia br.
Poland Convention Bureau POT jako pierwsza polska instytucja zostało wyróżnione certyfikatem jakości "Accredited Destination Marketing Organization" przyznawanym przez organizację DMAI (Destination Marketing Association International).

#Lubelskie - taste life - do 26 lipca na Światowej Wystawie prezentować się będzie Lubelskie. We współpracy z Polską Organizacją Turystyczną swoją ofertę przygotowały już: Małpolska i Podlasie.
Podczas lubelskiego tygodnia goście będą mogli zobaczyć przedmioty nawiązujące do logotypu województwa lubelskiego: wysokie szklane wazony w kształcie „Elki" wypełnione kaszami, ziołami, zbożami, które mają sprawić, że zwiedzający poczują czystą lubelską wieś, nieskażoną zanieczyszczeniami przemysłowymi. O tym, że Lubelskie jest doskonałym miejscem do uprawiania turystyki aktywnej świadczą ekspozycje zachęcające do turystyki rowerowej czy wypoczynku w kajaku. W polskim pawilonie będzie można posmakować soku z jabłek, cydru lubelskiego czy chipsów jabłkowych. Dodatkowo goście będą mogli spróbować lubelskiego piwa Perła i miodów pitnych Apis.

fot. mimo upału publicznośc tańczyła i bawiła się z lubelskim zespołem Studio UDS
Lubelskie stoisko oznakowane jest zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej województwa lubelskiego, zdjęciam, animacjami świetlnymi prezentującymi największe atrakcje turystyczne regionu. Dodatkowo odwiedzający będą mogli obejrzeć filmy kręcone specjalnie na targi EXPO – turystyka aktywna nad Bugiem, Miasto Zamość oraz motyw kulinarny – lepienie pierogów w jednej z lubelskich restauracji.
Więcej zdjęć: https://www.facebook.com/PolskaOrganizacjaTurystycznaOficjanlyFanPage