en
en

Zapytanie ofertowe - na usługę: noclegową, gastronomiczną, wynajem sali konferencyjnej z niezbędnym wyposażeniem

W związku z planowaną organizacją spotkania Forum Informacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna kieruje zapytanie ofertowe, którego przedmiotem jest: zapewnienie usługi noclegowej, gastronomicznej, wynajem sali konferencyjnej z niezbędnym wyposażeniem.

W związku z planowaną organizacją spotkania Forum Informacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna kieruje zapytanie ofertowe, którego przedmiotem jest: zapewnienie usługi noclegowej, gastronomicznej, wynajem sali konferencyjnej z niezbędnym wyposażeniem.

Szczegółowy opis zamówienia:

1. Liczba osób: max 50

2. Miejsce realizacji: miasto Tarnów - obiekt usytuowany w odległości max. 2 km od Rynku, w innym przypadku, należy zabezpieczyć autokar

3. Ogólne wymagania wobec obiektu:

  • obiekt noclegowo-konferencyjny o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym w przypadku hotelu lub odpowiadający standardem hotelowi co najmniej 3-gwiazdkowemu w przypadku obiektów innych niż hotel,
  • obiekt musi posiadać pokoje 1 i 2-osobowe z łazienkami (w przypadku pokoi 2-osobowych z pojedynczymi łóżkami) dla max. 50 osób; usługa noclegowa musi być realizowana w jednym obiekcie,
  • przy obiekcie musi znajdować się bezpłatny parking dla samochodów osobowych lub cena powinna obejmować opłatę za miejsce parkingowe,

4. Wymagania odnośnie usługi gastronomicznej:

I dzień pobytu uczestników zebrania – 19.11.0214
- obiad dla 6 osób;
- kolacja z ciepłym daniem dla 7 osób.
- nocleg 6 pokoi 1 osobowych.
II dzień pobytu uczestników zebrania – 20.11.2014
- śniadanie w formie bufetu szwedzkiego dla 6 osób;
- obiad dla max. 50 osób, godz. 14.00;
- bufet kawowy (w ciągu trwania obrad) dla max. 50 osób, z zapewnieniem: kawy, herbaty, soków, wody
mineralnej, drobnych ciasteczek, cytryny, cukru i śmietanki, godz.: 15.00 – 19.00
- kolacja (bankietowa) z ciepłym daniem dla max. 50 osób;
- nocleg – 10 pokoi jednoosobowych 20 pokoi 2 osobowych.
III dzień pobytu uczestników zebrania – 21.11.2014
- śniadanie w formie bufetu szwedzkiego dla max. 50 osób;
- bufet kawowy (w ciągu trwania obrad) dla max. 50 osób, z zapewnieniem: kawy, herbaty, soków, wody
mineralnej, drobnych ciasteczek, cytryny, cukru i śmietanki, godz.: 9.00 – 12.00
- obiad dla max. 50 osób, godz. 13.00.

5. Wymagania odnośnie sali konferencyjnej: 20-21.11.2014

Sala powinna być klimatyzowana, dobrze oświetlona, przystosowana do przeprowadzenia spotkania dla max. 50 osób, wraz z pełnym wyposażeniem według kryteriów:
- rzutnik multimedialny;
- tablice typu flip-chart wraz z wyposażeniem (papier, flamastry);
- miejsce siedzące dla max. 50 osób, ustawione wokół wspólnego stołu;
- dostęp do Internetu (Wi-Fi);
- dostęp do źródła prądu;

6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 19 do 21 listopada 2014 r.

Złożona oferta powinna zawierać następujące informacje:
- koszt wykonania zamówienia (kwota brutto)
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania wszystkich miejsc noclegowych i żywieniowych, rozliczenie zakupu usługi odbędzie się na podstawie rzeczywistej liczby osób uczestniczących w spotkaniu.

Ofertę należy przesłać mailem na adres: jacek.idzikowski@pot.gov.pl oraz magdalena.ragus@pot.gov.pl lub pocztą na adres: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, z tytułem maila / dopiskiem „Oferta– usługa noclegowo-konferencyjna" do dnia 31 października 2014 r.do godz. 16.00.
Dodatkowych informacji udziela Jacek Idzikowski pod numerem telefonu 22 536 70 67 oraz adresem email: jacek.idzikowski@pot.gov.pl

Po wyłonieniu Wykonawcy zostanie podpisana umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego

Umowa_Tarnów FIT 19-23-XI-2014

 

Do góry