en
en
Kontakt

Przeprowadzenie badań jakościowych i ilościowych, w celu uzupełnienia strategii komunikacji na rynkach chińskim, japońskim i indyjskim oraz weryfikacji koncepcji kreatywnej do kampanii prowadzonych na tych rynkach. Postępowanie 20/13

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg na: Przeprowadzenie badań jakościowych i ilościowych, w celu uzupełnienia strategii komunikacji na rynkach chińskim, japońskim i indyjskim oraz weryfikacji koncepcji kreatywnej do kampanii prowadzonych na tych rynkach. Postępowanie 20/13  
Czytaj więcej

Zorganizowanie i przeprowadzenie programu edukacyjno-szkoleniowego składającego się z cyklu szkoleń. Postępowanie nr 12/13

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg na: Zorganizowanie i przeprowadzenie programu edukacyjno-szkoleniowego składającego się z cyklu szkoleń dot. przygotowania do przyjmowania turystów z rynków: chińskiego, japońskiego i indyjskiego dla regionalnych organizacji turystycznych, administracji samorządowej oraz organizacji i stowarzyszeń turystycznych, wydawnictwa poszkoleniowego, strony internetowej oraz dwóch ogólnopolskich szkoleń centralnych. Postępowanie nr 12/13
Czytaj więcej
Do góry