"Przeprowadzenie badania skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej na rynkach: krajowym i zagranicznych ( niemieckim i ukraińskim) w trzech etapach (przed, w trakcie i po kampanii)" 18/10
Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg nieograniczony na "PRZEPROWADZENIE BADANIA SKUTECZNOŚCI KAMPANII PROMOCYJNEJ WALORÓW TURYSTYCZNYCH POLSKI WSCHODNIEJ NA RYNKACH: KRAJOWYM I ZAGRANICZNYCH ( NIEMIECKIM I UKRAIŃSKIM) W TRZECH ETAPACH (PRZED, W TRAKCIE I PO KAMPANII)", oznaczenie sprawy: 18/10.
{docs alias="ogosznie-o-zamowieniu-18-10"[0]}OGŁOSZNIE o zamówieniu (18-10){/docs}
{docs alias="wyjanienie-siwz-18-10-pytanie-z-17052010-r"[0]}Wyjaśnienie SIWZ (18-10) - pytanie z 17.05.2010 r.{/docs}
{docs alias="wyjanienie-siwz-18-10-pytanie-z-13052010-r"[0]}Wyjaśnienie SIWZ (18-10) - pytanie z 13.05.2010 r.{/docs}
{docs alias="zawiadomienie-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-18-10"[0]}ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty (18-10){/docs}

