en
en
Kontakt

"Przeprowadzenie badania skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej na rynkach: krajowym i zagranicznych ( niemieckim i ukraińskim) w trzech etapach (przed, w trakcie i po kampanii)" 18/10

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg nieograniczony na "PRZEPROWADZENIE BADANIA SKUTECZNOŚCI KAMPANII PROMOCYJNEJ WALORÓW TURYSTYCZNYCH POLSKI WSCHODNIEJ NA RYNKACH: KRAJOWYM I ZAGRANICZNYCH ( NIEMIECKIM I UKRAIŃSKIM) W TRZECH ETAPACH (PRZED, W TRAKCIE I PO KAMPANII)", oznaczenie sprawy: 18/10. {docs alias="ogosznie-o-zamowieniu-18-10"[0]}OGŁOSZNIE o zamówieniu (18-10){/docs} {docs alias="wyjanienie-siwz-18-10-pytanie-z-17052010-r"[0]}Wyjaśnienie SIWZ (18-10) - pytanie z 17.05.2010 r.{/docs} {docs alias="wyjanienie-siwz-18-10-pytanie-z-13052010-r"[0]}Wyjaśnienie SIWZ (18-10) - pytanie z 13.05.2010 r.{/docs} {docs alias="zawiadomienie-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-18-10"[0]}ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty (18-10){/docs}

Projekt, realizacja i koordynacja działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej „Promujmy Polskę Razem" organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witryny internetowej"

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg nieograniczony na „Zaprojektowanie, realizację i koordynację działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej „Promujmy Polskę Razem" organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witryny internetowej" (oznaczenie sprawy: 2/10).
Czytaj więcej
Do góry