en
en
Kontakt

Przygotowanie i realizacja kampanii reklamy zewnętrznej (outdoor) w ramach zadania pn. „Kampania informacyjno-promocyjna na rynku krajowym” ozn.spr. 34/10

Przedmiotem zamówienia, zwanym dalej Zadaniem, jest Przygotowanie i realizacja kampanii reklamy zewnętrznej (outdoor) w ramach zadania pn. Kampania informacyjno-promocyjna na rynku krajowym, polegająca na wynajęciu niestandardowej powierzchni reklamowej na budynkach na okres 2 miesięcy w 2 odsłonach wraz z wydrukiem, montażem i demontażem siatki winylowej we wskazanych lokalizacjach w 6 miastach Polski: Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

siwz z dnia 15.07.2010

Ogłoszenie o zamówieniu

Brief - kampania promocyjno-informacyjna na rynku krajowym - outdoor


Odpowiedzi na zapytania do siwz 34/10 - 20.07.2010

 

Odrzucenie

informacja o wyborze

 

uniewżnienie

 

Do góry