en
en
Kontakt

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na przygotowanie i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich.(oznaczenie sprawy 33/09)

W związku z przełączaniem wersji stron internetowych Polskiej Organizacji Turystycznej w dniach od 22 grudnia 2009 r. do 29 grudnia 2009 r. i związaną z tym migracją danych regulamin konkursu na stronach internetowych Polskiej Organizacji Turystycznej: www.pot.gov.pl został zamieszczony z przyczyn wyżej wymienionych w dniu 29 grudnia 2009 r. natomiast przedmiotowy regulamin był zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 grudnia 2009 r.

Z uwagi na powyższe działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Nr 171, poz. 1058) Zamawiający przedłuża termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie oraz pozostałych terminów wskazanych w regulaminie konkursu o 7 dni.

 

Regulamin konkursu 33-09 po zmianach

 

Warszawa: Przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranch rynkach europejskich.
Numer ogłoszenia: 252189 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU KONKURSU

II.1.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranch rynkach europejskich..

II.1.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiotem konkursu jest opracowanie założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreacyjnej z wykorzystaniem obecności polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej. Kampania będzie obejmować swoim zasięgiem terytorium: Szwecji, Danii, Niemiec, Holandii, Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii..

II.1.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: POSTANOWIENIA OGÓLNE 7.1 Uczestnikiem konkursu, może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zwana również Uczestnikiem konkursu samodzielnie biorącym udział w konkursie, bądź podmioty występujące wspólnie, zwane również Uczestnikami konkursu wspólnie biorącymi udział w konkursie, spełniające wymagania określone niniejszym Regulaminem. 7.2 Każdy Uczestnik konkursu może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie oraz tylko jedną pracę konkursową. Uczestnik konkursu, który złoży więcej niż jeden Wniosek zostanie wykluczony z konkursu. UWAGA: Za złożenie Wniosku i pracy konkursowej uważa się również dokonanie takiej czynności wspólnie z innym Uczestnikiem konkursu. 7.3 Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie określony został w Załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu. 7.4 Do złożenia pracy konkursowej zostaną zaproszeni Uczestnicy konkursu, którzy spełniają wymagania określone niniejszym Regulaminem. 7.5 Uczestnik konkursu może ustanowić pełnomocnika, uprawnionego do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie oraz oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami Regulaminu konkursu. Dokument pełnomocnictwa należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie. 7.6 Uczestnicy konkursu wspólnie biorący udział w konkursie mają obowiązek ostanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w konkursie w tym do złożenia wniosku oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami Regulaminu konkursu. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich uczestników konkursu wspólnie biorących udział w konkursie i należy go dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie. 7.7 Osobą uprawnioną do reprezentowania uczestnika konkursu jest: 7.7.1 osoba upoważniona (osoby upoważnione), zgodnie z zasadą reprezentacji, do składania oświadczeń woli, w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, będącej uczestnikami konkursu, 7.7.2 pełnomocnik, o którym mowa w pkt 7.5 i 7.6 powyżej. Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne jak i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy: 8.1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania konkursowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) zakończone projekty odpowiadające swoim charakterem, projektowi stanowiącemu przedmiot konkursu, których realizacja była na poziomie wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł (słownie: milion złotych) każda. 8.1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiącego nagrodę w konkursie. tj. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000, 00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:

1. Idea główna - kreatywność - 25
2. Strategia komunikacji-plan kampanii, podział budżetu - 25
3. Dobór mediów-efektywność, adekwatność - 15
4. Wydarzenia-kreatywność pomysłu - 18
5. Film-kreatywność scenariusza - 10
6. Serwis internetowy-pomysł, funkcjonalność - 7

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:

Dostępny do dnia: 07.01.2010, godzina 12:00.
Miejsce: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.

IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:

Data: 07.01.2010, godzina 12:00.
Miejsce: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubińskiego 8,00-613 Warszawa.

IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:

Termin: 25 stycznia 2010 r. g. 12:00.
Miejsce: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubinskiego 8, 00-613 Warszawa.

IV.3) NAGRODY

Rodzaj i wysokość nagród: NAGRODA W KONKURSIE Nagrodą w konkursie jest zaproszenie autora wybranej pracy konkursowej zgodnie z art. 111 ust. 1 pkt 3 ustawy do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości 170.000,00 zł bez podatku od towarów i usług (wartość nagrody) na szczegółowe opracowanie pracy konkursowej. Zamawiający nie przewiduje nagród dodatkowych.

 

Regulamin konkursu

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie konkursu  na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego zostały przesłane pytanie dotyczące regulaminu konkursu.

Pytanie wraz z odpowiedzią

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) Zamawiający dokonał zmiany składu sądu konkursowego w regulaminie konkursu na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09).

Zgodnie z art. 38 ust. 4a pkt 1 a contrario ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) w związku z faktem, iż zmiana regulaminu konkursu nie prowadziła do zmiany treści ogłoszenia o konkursie, zamawiający nie zamieścił ogłoszenia w tym zakresie w Biuletynie Zamówień Publicznych.

 

Zmieniony regulamin konkursu

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie konkursu na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego zostały przesłane pytanie dotyczące regulaminu konkursu.

 

Pytanie wraz z odpowiedzia

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu  na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego zostały przesłane pytanie dotyczące regulaminu konkursu.


Pytania i odpowiedzi ozn.spr.33-09

 

Draftpoprrejsu

 

 

Wydarzenia

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu  na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego zostały przesłane pytanie dotyczące regulaminu konkursu.

 

Pyt. i odp. (33-09) - 13.01.2010r.

 

wzór do odp. z 13.01.2010r.

 

Uprzejmie informuję, że w związku z koniecznością uzupełnienia wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09), w dniu 18.01.2010 r. Zamawiający dokonał zmiany w "Regulaminie konkursu na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich". Zmiana "Regulaminu konkursu..." dotyczy terminów: zawiadomienia Uczestników o dopuszczeniu do udziału w konkursie i przekazania zaproszenia do złożenia prac konkursowych, złożenia prac konkursowych, zawiadomienia Uczestników konkursu o wynikach konkursu, zamieszczenia ogłoszenia o wynikach konkursu w Biuletynie Zamówień Publicznych, zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.

 

regulamin konkursu - zmiana z 18.01.2010 r.

ogłoszenie o zmianie ogłosz. (33-09) -z 18.01.2010 r.

 

Uprzejmie informuję, że działając na podstawie punktu 21 "Regulaminu konkursu na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich", Zamawiający zmodyfikował niniejszy regulamin. Modyfikacja dotyczy punktu 16 (Skład Sądu Konkursowego)

 

regulamin konkursu - zmiana z 20.01.2010 r.

 

Działając na podstawie punktu 12 „Regulaminu konkursu na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich”, Zamawiający przedstawia wynik kwalifikacji uczestników konkursu na „Przygotowanie kreacji i zaprojektowani kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich”

WYNIKI KWALIFIKACJI UCZESTNIKÓW KONKURSU (33-09)

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu  na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego zostało przesłane pytanie dotyczące regulaminu konkursu

Pytanie i odpowiedź (33-09) z 22.01.2010

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu  na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego zostały przesłane pytania dotyczące regulaminu konkursu

Pytania i odpowiedzi 33-09 (29-01-10)

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu  na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego zostało przesłane pytanie dotyczące regulaminu konkursu.

Pytanie wraz z odpowiedzią 02.02.2010 33-09

 

Uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkursu  na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09) do Zamawiającego został przesłany wniosek dotyczący przedłużenia regulaminu na składanie prac konkursowych.

Odpowiedź Zamawiającego 33-10 04.02.2010

 

Zawiadomienie o wynikach konkursu

 

na przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich (oznaczenie sprawy 33/09)

 

Działając na podstawie art. 123 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego-Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Warszawie, uprzejmie informuję, że Zamawiający zatwierdził rozstrzygnięcie Sądu konkursowego w sprawie wyboru najlepszej pracy konkursowej na  przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo – produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich, zgodnie z którym:

 

-nagroda została przyznana pracy oznaczonej nr identyfikacyjnym 03, sporządzonej przez  Young & Rubicam Poland Sp. z o.o. ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa.

 

Zbiorcze zestawienie prac  konkursowych wraz z liczbą otrzymanych punktów

 

 

 

 

 

Numer pracy konkursowej

Nazwa (firma) wykonawcy

Adres wykonawcy

Liczba otrzymanych punktów

1

 

 

01

 

Grupa Eskadra Sp z o.o.

 

ul. Jeleniogórskiej 17

30-422 Kraków

 

 

62,333

2

 

 

02

 Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. 

ul. Bema 65

01-244 Warszawa

 

61,333

3

 

 

03

Young & Rubicam Poland

Sp. z o.o. 

ul. Dobra 56/66

00-312 Warszawa

 

 

86,666

4

 

 

04

Agencja Reklamowa DSK

Sp. z o.o.

 

ul. Czardasza 16

02-169 Warszawa

 

35,833

 

 

Jednocześnie w imieniu Polskiej Organizacji Turystycznej uprzejmie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za udział w konkursie i złożenie prac konkursowych.

 

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 252189-2009 z dnia 2009-12-23 r. Ogłoszenie o konkursie - Warszawa
Przedmiotem konkursu jest opracowanie założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreacyjnej z wykorzystaniem obecności polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej. Kampania będzie...
Termin składania ofert: 2010-01-07

 

Warszawa: Przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich.
Numer ogłoszenia: 30313 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252189 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Przygotowanie kreacji i zaprojektowanie kampanii wizerunkowo-produktowej Polski na wybranych rynkach europejskich..

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiotem konkursu jest opracowanie założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreacyjnej z wykorzystaniem obecności polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej. Kampania będzie obejmować swoim zasięgiem terytorium: Szwecji, Danii, Niemiec, Holandii, Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii..

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 4

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: Pierwsze.

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Young and Rubicam Poland sp. z o.o., Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 170000 PLN.

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Warszawa: Opracowanie szczegółow do założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreayjnej z wykorzystaniem obecości polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej.
Numer ogłoszenia: 77838 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie szczegółow do założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreayjnej z wykorzystaniem obecości polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca złożył Zamawiającemu pracę konkursową do założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreacyjnej z wykorzystaniem obecności polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej.Szczegóły kampanii zostały następnie opracowane przez Wykonawcę w oparciu o wskazówki Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Young and Rubicam Poland Spółka z o.o., ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przeprowadzono konkurs o którym mowa w art. 110, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy kokursowej. W związku z koniecznoscią rozpoczęcia procedur związnych z postępowaniem o zamówienie publiczne na realizację Przygotowanie kreacji i realizacji kampanii wizerunkowo-produktowej Polski w wybranych krajach europejskich Departament Planowania Marketingowego zaproponował Kierownikowi Zamawiającemu przeprowadzenie konkursu na stworzenie projektu kampanii natomiast wdrożenie kampanii wizerunkowo produktowej oraz jej linii kreacyjnej zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Warszawa: Opracowanie szczegółow do założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreayjnej z wykorzystaniem obecości polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej.
Numer ogłoszenia: 77838 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie szczegółow do założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreayjnej z wykorzystaniem obecości polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca złożył Zamawiającemu pracę konkursową do założeń kampanii produktowo-wizerunkowej oraz jej linii kreacyjnej z wykorzystaniem obecności polskiego żaglowca w portach poszczególnych krajów jako nośnika idei przewodniej.Szczegóły kampanii zostały następnie opracowane przez Wykonawcę w oparciu o wskazówki Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Young and Rubicam Poland Spółka z o.o., ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przeprowadzono konkurs o którym mowa w art. 110, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy kokursowej. W związku z koniecznoscią rozpoczęcia procedur związnych z postępowaniem o zamówienie publiczne na realizację Przygotowanie kreacji i realizacji kampanii wizerunkowo-produktowej Polski w wybranych krajach europejskich Departament Planowania Marketingowego zaproponował Kierownikowi Zamawiającemu przeprowadzenie konkursu na stworzenie projektu kampanii natomiast wdrożenie kampanii wizerunkowo produktowej oraz jej linii kreacyjnej zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Do góry