en
en
Kontakt

SITE Poland z nagrodą CSR

Stowarzyszenie SITE Poland zajęło pierwsze miejsce w kategorii „Excellence in sustainability” ogłaszanym co roku podczas SITE Global Conference. Nagrodę przyznano za prowadzone działania  w zakresie CSR w ramach projektu „Our impact on people, society and the planet”.

SITEPoland_csr.jpg

Nagroda przyznana została przez międzynarodowe jury i ogłoszona podczas hybrydowej konferencji zorganizowanej przez Site Global w dniu 2 lutego 2021 roku. Oceniono kompleksowość działań oddziału Site w Polsce za rok 2019 w tym obszarze. Konferencja odbyła się pod hasłem „The power within us an among us”. Temat zrównoważonego rozwoju w przemyśle spotkań obecny był również w panelach eksperckich i grupach dyskusyjnych.

- „Site Polska przykłada dużą uwagę do odpowiedzialnych działań CSR. W tym celu rozpoczęliśmy w 2018 roku projekt „Our impact on people, society and the planet”. W ramach tego projektu podejmujemy różne inicjatywy, które odpowiadają na potrzeby i zainteresowania członków, jak też całej branży i otoczenia. Warto wspomnieć naszą cykliczną akcję „Travel Clown”, spotkania z cyklu „zero waste”, czy wsparcie fundacji opiekującej się zwierzętami. Wszystkie one przynoszą wiele radości nam i tym, do których je kierujemy. Zachęcamy do współdziałania nie tylko członków Site, ale wszystkich, którym temat CSR jest bliski” – mówi Grażyna Grot-Duziak, Prezes Site Polska.

Stowarzyszenie SITE Poland jest oddziałem lokalnym globalnej organizacji non-profit SITE Global. Zrzesza przedstawicieli branży turystyki biznesowej w Polsce i jest niekomercyjnym partnerem branżowym oraz reprezentantem przedstawicieli tej branży z Europy, gdzie nie powstały jeszcze oddziały lokalne SITE. SITE Poland skupia w jednym miejscu profesjonalistów z różnych dziedzin, którzy wspólnie pracują na jakość branży incentive travel, dbając o jej rozwój i profesjonalizacje. Podstawowym celem SITE Poland  jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju i propagowania podróży incentive, jako efektywnego narzędzia marketingowego wspierającego sprzedaż i rozwijającego motywację. Równoległym celem jest podnoszenie standardów etyki biznesowej i pracy zawodowej w tej dziedzinie.

Źródło: https://www.facebook.com/SITEPoland/

Do góry