en
en
Kontakt

Ruszyła akwizycja zgłoszeń na polskie stoisko na targi IMEX 2023

Targi IMEX we Frankfurcie to jedno z najważniejszych wydarzeń przemysłu spotkań, które każdego roku gromadzi tysiące uczestników z całego świata. W targach wezmą udział również przedstawiciele branży z Polski, którzy już teraz mogą zgłosić chęć partycypacji w Polskim Stoisku Narodowym. Akwizycję zgłoszeń prowadzi Polska Organizacja Turystyczna – Biuro Spotkań i Wydarzeń.

imex23-imex-frankfurt.jpg

Targi to jedno z najbardziej uznanych i skutecznych narzędzi komunikacji marketingowej, a targi IMEX to jedna z dwóch najważniejszych w Europie światowych wydarzeń, przeznaczona wyłącznie dla branży przemysłu spotkań, która spotyka się promując swoje produkty, destynacje oraz poszukując nowych partnerów i inspiracji do organizacji spotkań i wydarzeń.

Liczby i dane o targach IMEX we Frankfurcie

W 2022 roku podczas targów IMEX we Frankfurcie było 2373 wystawców ze 150 krajów (85% wystawców na targach IMEX powraca i wystawia się ponownie), a targi odwiedziło 2268 kupujących tzw. hosted buyers z 76 krajów, z czego najwięcej stanowili klienci z krajów:

  1. USA 15%
  2. Niemcy 14%
  3. Wielka Brytania 6,5%
  4. Brazylia 5%
  5. Meksyk 4%
  6. Holandia 4%
  7. Hiszpania 4%
  8. Włochy 3,5%
  9. Francja 3,5%
  10. Szwajcaria 3%

Charakter działalności hosted buyers:

  1. przedstawiciel agencji 66%
  2. niezależny planista 12%
  3. przedstawiciel korporacji 11,5%
  4. przedstawiciel stowarzyszenia 10,5%

Polska na targach we Frankfurcie w 2023 roku

Jako narzędzie wsparcia branżowego POT planuje na stacjonarnym stoisku organizowanym na targach IMEX 2023 we Frankfurcie udział 16 Wystawców, w tym 11 modułów/lad oraz 5 stolików dla przedstawicieli:

  • miejskich i regionalnych Convention Bureaux
  • profesjonalnych organizatorów PCO/DMC
  • obiektów kongresowych oraz hotelowych posiadających ofertę dla sektora MICE

wizualizacja-projektu-polskiego-stoiska-na-targi.jpg

Dodatkowe działania PCB POT

Dodatkowe działania promocyjne wzmocnią konkurencyjności Polski na arenie międzynarodowej jako destynacji spotkań, przyczyni się do utrwalanie wizerunku Polski jako kraju przede wszystkim bezpiecznego, przyjaznego i gościnnego, z bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym, z nowoczesnym zapleczem infrastrukturalnym oraz profesjonalną i świadomą światowych trendów branżą spotkań.

Kampania realizowana będzie w Messe Frankfurt w atrium tzw. galerii między Halą nr 9, gdzie mieści się przestrzeń dla hosted buyersów, Media Zone oraz strefa edukacyjna na czele z tzw. Inspiration Hub oraz Halą nr 8, gdzie znajdują się stoiska wystawców. Planowane są:

  • 2 x banery ścienne w atrium, o wymiarach 4 x 2.2m
  • 10 m kw. powierzchni w bocznej części atrium pod organizację porannych koncertów tzw. Musical Mornings (Muzyczne Poranki)

Jak zostać wystawcą na polskim stoisku na IMEX23?

Pierwszym krokiem w celu rejestracji na wydarzenie jest zapoznanie się z dokumentem „Zasady uczestnictwa w Polskich Stoiskach Narodowych” organizowanych na międzynarodowych targach turystycznych i przemysłu spotkań z dn. 14 kwietnia 2022 roku oraz wypełnienie wstępnego zgłoszenia.

Na podstawie niniejszego zgłoszenia POT dokona oceny kryteriów udziału wystawcy, a następnie przygotuje odpowiednią umowę udział w targach IMEX 2023.

Podpisane zgłoszenia prosimy odsyłać skanem na adres mailowy: aneta.ksiazek@pot.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do 7.04.2023 do g. 12.00

Wystawca, który nie spełni wymaganych warunków udziału lub nie dostanie się ze względu na brak miejsc zostanie poinformowany o tym fakcie pisemnie, drogą e-mailową.

Szczegóły dotyczące rejestracji na IMEX Frankfurt 2023 znajdują się w załącznikach:

#IMEX23 #PolandCVB Fot. Jarosław Marciuk

Do góry