en
en

POT partnerem Poland Meetings Destination

Polska Organizacja Turystyczna wraz z sekcją Poland Convention Bureau są partnerami tegorocznego Meetings Week Poland, który odbędzie się w dniach 20-22 marca. To niezwykle ważne wydarzenie dla polskiego przemysłu spotkań, podczas którego uczestnicy będą dyskutować o przyszłości całego sektora.

asasasasas.jpg

Zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce i jej znaczenia dla gospodarki oraz wytyczanie kierunków rozwoju i promocji turystyki biznesowej, a także wymiana opinii, to główne cele tegorocznego Meetings Week Poland. Wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz branży spotkań, która z każdym rokiem stale się rozwija.

Program szóstej edycji Meetings Week Poland rozpocznie konferencja Poland Meetings Destination, której program został przygotowany przez pomysłodawcę wydarzenia tj. The Warsaw Voice Conferences oraz Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce. Współorganizatorem części konferencji i warsztatów jest Polska Organizacja Turystyczna.  O „Wartości rynków kongresów” debatować będą m.in. Tomasz Zjawiony, prezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, Teresa Buczak, dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu POT, a także Mateusz Czerwiński z Warsaw Convention Bureau. Interesująco zapowiada się również prezentacja prof. Henryka Mruka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu pt. „Partnerstwo czy sponsoring – wystawy towarzyszące kongresom a strategia komunikacyjna wystawców”. 

Z kolei w panelu poświęconym sile synergii na rynku kongresów, uczestnicy zajmą się kwestią partnerstwa formalnego i nieformalnego. Wśród prelegentów tej części wydarzenia znaleźli się: Katarzyna Cioch z Grupy Uczelni Vistula, Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau oraz Jacek Ławrecki, Mecenas Kongresów Polskich. Tuż po przerwie uczestnicy konferencji będą mogli usłyszeć odpowiedzieć na pytanie: „Jak sztuczna inteligencja i automatyzacja wpłynie na przemysł spotkań?”.

Następnie podczas warsztatu współorganizowanego przez Polską Organizację Turystyczną, słuchacze dowiedzą się jak poprawnie i skutecznie napisać ofertę sponsorską. „Poznaj 7 elementów oferty sponsorskiej, naucz się budować pakiety korzyści, aby zainteresować firmy współpracą. Dowiedz się jak wyglądać powinna modelowa oferta sponsorska wraz z pakietami” – czytamy w programie zajęć, które poprowadzi Martyna Żak z Instytutu Fundraisingu.

Warto podkreślić, że podczas Poland Meetings Destination zostanie także zaprezentowana publikacja Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce pt. „Kongresy – elita przemysłu spotkań”. Jej autorem jest Sławomir Wróblewski, który na łamach wydawnictwa dostarcza nowych  inspiracji w rozwoju całej branży i podkreśla znaczenie kongresów dla współczesnej gospodarki. Autor pokazuje również rolę Convention Bureaux, a także opisuje program Ambasadorów Kongresów.

Pełny program oraz szczegóły dotyczące tegorocznej edycji Poland Meetings Week dostępne są na stronie: https://meetingsweek.pl.

Do góry