en
en
Kontakt

Poland Smart Move Fam Trip w Warszawie

W dniach 20-23 marca br. przedstawiciele czołowych firm ze Skandynawii, krajów Beneluxu oraz Stanów Zjednoczonych gościli w Polsce w ramach wizyty studyjnej zorganizowanej przez Poland Convention Bureau POT.

fam trip na stadionie.jpg

Program wizyty studyjnej spotkał się z dużym uznaniem planistów, którzy poszukiwali miejsc do organizacji konferencji i podróży motywacyjnych zarówno dla małych grup do 50 osób, jak i dużych, liczących nawet 500 osób. Uczestnicy Fam Tripu szczególną uwagę zwrócili na polską gościnność, zróżnicowaną ofertę, przystępne ceny, a także smaczną kuchnię oraz profesjonalną obsługę w obiektach.

Goście swój program rozpoczęli od wizytacji hotelu Westin Warsaw, posiadającego bogatą ofertę noclegową, a także zaplecze konferencyjne. Następnie uczestnicy Fam Tripu zwiedzali warszawską Starówkę, natomiast popołudnie spędzili na warsztacie zapachowym. Atrakcją wieczoru była możliwość stworzenia własnego zapachu przez każdego z uczestników. Wieczór zakończył się oficjalną kolacją w Restauracji Stary Dom, gdzie goście mogli spróbować specjałów kuchni polskiej, przygotowanych zgodnie z filozofią Slow Food. Warto dodać, że zarówno warsztaty perfum jak i kolacja zrobiły na gościach duże wrażenie. Deklarowali, że te miejsca z pewnością znajdą się w programach wizyt dla przyszłych klientów.

Podczas drugiego dnia wizyty studyjnej, goście z zagranicy uczestniczyli w warsztatach „Poland Smart Move”, odbywających się w ramach Meetings Week Poland. Oprócz dyskusji z profesjonalnymi organizatorami kongresów w Polsce, uczestnicy Fam Tripu wysłuchali również prezentacji możliwości poszczególnych miast i regionów, reprezentowanych przez przedstawicieli regionalnych convention bureaux. 

Czwartek był również dniem, w którym planiści spotkań z zagranicy odwiedzili designerski hotel Moxy, który zaprezentował swoje możliwości noclegowe, a także walory związane z przestrzenią wspólną, którą można wykorzystywać w różnoraki sposób. Kolejnym punktem programu było zwiedzanie Muzeum Wódki Polskiej, mieszczącego się w zabytkowym budynku Zakładu Rektyfikacji na terenie Centrum Praskiego Koneser. W ramach wizyty goście otrzymali szeroką wiedzę na temat historii i tradycji produkowania alkoholi wysokoprocentowych na terenie Rzeczpospolitej. Przewodnik oprowadzający po Muzeum podkreślał, że Polska Wódka jest ważnym elementem naszej kultury i nieodłącznym atrybutem polskości na świecie.

Kolejnym punktem programu były odwiedziny w warszawskim Hotelu Marriott, który zaprezentował swoje bogate zaplecze konferencyjne, a także noclegowe. Szczególną atrakcją tego wieczoru była wizytacja apartamentu prezydenckiego, w którym wielokrotnie nocowały głowy państw, a także gwiazdy muzyczne oraz filmowe. Na co dzień apartament jest dostępny dla organizatorów spotkań, którzy mogą zaaranżowań w nim m.in. spotkania biznesowe.

Trzeci dzień Fam Tripu realizowany był przez Warsaw Convention Bureau. W ramach programu goście odwiedzili Łazienki Królewskie, Restaurację Belvedere, Muzeum Fryderyka Chopina, Pałac Kultury i Nauki, a także PGE Stadion Narodowy, Hotel Bristol oraz Luxury Collection Hotel Warsaw.

Na zakończenie pobytu w Warszawie, goście mieli okazję wziąć udział w Gali finałowej MP Power Awards 2019, podczas której zostały wyróżnione osobistości branży. Wskazano również najlepsze projekty, obiekty, a także produkty w Polsce.

Fam Trip dla planistów spotkań został przygotowany przez Poland Convention Bureau POT wraz z zagranicznymi ośrodkami z Brukseli, Amsterdamu, Sztokholmu oraz Nowego Jorku. Współpracę w ramach projektu podjęło również Warsaw Convention Bureau oraz warszawskie hotele Westin oraz Marriott.

Współpraca PCB POT z lokalnymi partnerami zapewniła pełne powodzenie projektu, pokazując siłę polskiego przemysłu spotkań. Partnerom wizyty studyjnej POT PCB składa szczególne podziękowania za zaangażowanie i okazanie polskiej gościnności naszym planistom.

CZYTAJ WIĘCEJ: Warsztat B2B „POLAND SMART MOVE” na Meetings Week Poland z udziałem zagranicznych planistów spotkań.

fot. Warsaw Convention Bureau

 

 

Do góry