en
en
Kontakt

Podsumowanie Meetings Week Poland 2014

1011602_670738772987033_106032193_n

W dniach 17-21 marca 2014 roku w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego odbył  się „Meetings Week Poland” – maraton wydarzeń konferencyjnych promujących znaczenie przemysłu spotkań w Polsce.

Blisko tysiąc przedstawicieli branży spotkań uczestniczyło w konferencjach i warsztatach w ramach Meetings Week Poland.

Główne cele przedsięwzięcia to edukacja, promocja, integracja środowiska i budowanie dialogu pomiędzy różnymi sektorami rynku.

Meetings Week Poland stanowiło platformę edukacyjną, forum wymiany opinii oraz próbę znalezienia rozwiązań w istotnych dla branży kwestiach. W ciągu pięciu dni konferencji zaproszeni goście i uczestnicy omówili najistotniejsze z punktu widzenia rozwoju branży tematy oraz sformułowali wnioski i postulaty, których realizacja jest niezbędna, aby można było mówić o konkurencyjności w aspekcie międzynarodowym. Ideą Meetings Week Poland jest także podkreślenie znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz jej autonomii i wartości pod kątem realizacji celów biznesowych.

Pięć dni to siedem różnych wydarzeń przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe, MPI Poland Club, SKKP, SOIT, SBE oraz The Varsaw Voice. Poland Convention Bureau POT zaangażowane było w organizację następujących spotkań:

  1. Inauguracji Meeting Week Poland, podczas której wystąpił Prezes POT Rafał Szmytke. W pierwszym dniu „Poland – Meetings Destination” organizowanym przez The Warsaw Voice Conferences, odbył się także panel dyskusyjny lokalnych Convention Bureaux z udziałem gości zagranicznych.
  2. Szkolenia MPI Poland Club odbyło się 20 marca 2014 r., a jego tematem były nowoczesne technologie w zarządzaniu spotkaniami.
  3. II Konferencji "Normy Spotkań - Specyfikacje, Wytyczne, Praktyka" – sesja edukacyjna organizowana przez Stowarzyszenie Konferencji i Kongresy w Polsce w dniu 21 marca 2014 r.
  4. Dodatkowo przy okazji Meetings Week Poland odbyło się spotkanie regionalnych CBx, podczas którego omówione zostały działania na rok 2014.

Ponadto podczas tygodnia spotkań członkowie 2B Koła Naukowego Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula zorganizowali projekt CSR „Książka oddana – radość przekazana”. Każdy z uczestników konferencji miał okazję przynieść książki, które przekazane zostaną do Domów dla Dzieci Towarzystwa Nasz Dom w Warszawie, Krakowie i Przemyślu.

Meetings Week Poland organizowany został już po raz drugi, a jego rangę podkreśla zaangażowanie Ministerstwa Sportu i Turystyki. Pan Andrzej Biernat Minister Sportu i Turystyki objął honorowym patronatem tegorocznym Meetings Week Poland. 

1011602_670738772987033_106032193_n 1922348_670738802987030_307994395_n MWP250

Do góry