en
en
Kontakt

Nowe narzędzie Klubu Agencji Eventowych SAR

Klub Agencji Eventowych SAR przygotował narzędzie pozwalające przeanalizować rynek i pomóc w wyborze partnera biznesowego. Portfolio KAE przedstawia aktualne dane dotyczące wiodących agencji event marketingowych. W kolejnym etapie podobna analiza zostanie przygotowana dla pozostałych agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

portfolio.jpg

– Wiele mówi się o popandemicznej rzeczywistości, o zmianach, które zaszły na polu biznesowym. Obszar organizacji wydarzeń przeszedł w tym zakresie największą transformację. Dlatego Klub Agencji Eventowych SAR  stworzył narzędzie, które pozwala na szybką ocenę możliwości i nowych umiejętności nabytych przez wiodące agencje event marketingowe – mówią przedstawiciele Klubu.

– Dobry przegląd rynku wpływa na dobór partnerów do przetargu a to ostatecznie wpływa na wynik procesu i jakość kupowanych usług. Kompaktowa analiza dostarcza aktualne informacje o podmiotach z potencjałem na partnera biznesowego. Poznanie obecnych możliwości branży event marketingowej daje lepsze rozeznanie i znacząco ułatwia także określenie oczekiwań na poziomie briefu – czytamy w komunikacie Klubu Agencji Eventowych SAR.

Przeobrażenie jakie przeszedł event marketing sprawiło, iż stał się głównym mechanizmem kreowania doświadczeń. Portfolio członków Klubu Agencji Eventowych SAR (wraz z raportami z ich działalności) ma pomóc w weryfikacji podmiotów do przetargu pod katem ich doświadczenia, posiadanych kompetencji oraz analizy danych finansowych.

Zachęcamy do korzystania: portfolio

Źródło: www.thinkmice.pl oraz kae.com.pl

Do góry