en
en
Kontakt

„Lubię Polskę” w 12 azjatyckich miastach

Slogan_czerwonyPoland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej rozpoczęło kampanię promocyjną w ramach projektu „Lubię Polskę” na rynkach azjatyckich.

W dniach 22 – 26 sierpnia 2013 r. odbyła się pierwsza prezentacja przeprowadzona wspólnie dla branży turystycznej oraz dla organizatorów spotkań i wydarzeń kolejno w Delhi, Kalkucie i Bombaju. Poland Convention Bureau wraz z firmami reprezentującymi stowarzyszenia branżowe: Grupa Trip, Holiday Travel, ICP Group oraz Mazurkas Travel przedstawiło polski przemysł spotkań.

Natomiast z ramienia Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych (ROT i LOT) obecni byli Furnel Travel International, Melody Tours, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Dwór Sieraków. Dodatkowo w spotkaniu udział wzięli reprezentanci Ambasady Polskiej w Delhi oraz Konsulatu w Mumbaju. Liczba indyjskich przedstawicieli branży turystycznej, przemysłu spotkań oraz dziennikarzy, która wzięła udział w 3 prezentacjach to około 200 osób.

Kolejny cykl prezentacji odbył się w Chinach w dniach 3 – 5 września 2013r. w Pekinie, Szanghaju i Kantonie dla łącznie około 100 przedstawicieli chińskiej branży turystycznej i przemysłu spotkań. Prezentacje zostały wsparte obecnością Wiceprezes POT, Pani Elżbiety Wąsowicz-Zaborek oraz przedstawicieli polskich placówek dyplomatycznych w Chinach co nadało spotkaniom stosownego prestiżu. Reprezentantami stowarzyszeń przemysłu spotkań będą ICP Group oraz Mazurkas Travel, a ponadto Holiday Travel, New World, CT Poland oraz przedstawiciel Polskich Linii Lotniczych LOT.

W dn. 10-13 września 2013 odbyła się trzecia prezentacja typu roadshow przeprowadzona wspólnie dla branży turystycznej oraz dla organizatorów spotkań i wydarzeń kolejno w Osace, Nagoi oraz Tokio. Firmy reprezentujące stowarzyszenia branżowe: Maestro Meetings&Incentives, Teja Tur oraz Holiday Travel przedstawiły polski przemysł spotkań. Natomiast z ramienia Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych (ROT i LOT) obecne były biura: Furnel Travel International, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna, Profi – Tour oraz Melody Tours. Liczba japońskich przedstawicieli branży turystycznej, przemysłu spotkań oraz dziennikarzy, która wzięła udział w 3 prezentacjach to około 100 osób.

Tym samym zakończyliśmy cykl prezentacji na rynkach azjatyckich w 2013 roku. Formuła roadshow zakładała zarówno prezentacje przemysłu spotkań, jaki i czas poświęcony na warsztaty i indywidualne rozmowy biznesowe. Program każdej prezentacji zawierał quiz o Polsce, w którym poza upominkami, do wygrania były weekendowe pobyty w Polsce ufundowane przez Polskich partnerów.

Projekt „Lubię Polskę” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.3 POIG 2007-2013.

Do góry