Let’s Meet 2025 - Spring Edition: Trzy dni, które pokazały siłę Gdańska i Sopotu jako destynacji MICE
Gdańsk i Sopot, 7–9 maja 2025 r. – Trzy intensywne dni, kilkanaście obiektów, dziesiątki międzynarodowych gości i jedno wspólne przesłanie: Polska ma wszystko, czego potrzebuje, by konkurować na światowym rynku spotkań i wydarzeń. Za nami wiosenna edycja wydarzenia Let’s Meet 2025, organizowanego przez Gdańską Organizację Turystyczną - Gdańsk Convention Bureau przy wsparciu Polskiej Organizacji Turystycznej - Poland Convention Bureau.

Celem Let’s Meet 2025 było nie tylko zaprezentowanie infrastruktury i potencjału Gdańska i Sopotu, ale przede wszystkim stworzenie warunków do bezpośredniego doświadczenia oferty MICE w praktyce. Do Gdańska przyjechali hosted buyers i przedstawiciele branży z kluczowych rynków europejskich, którzy przez trzy dni odkrywali uroki miasta z duszą oraz nadmorskiego kurortu Sopot – z perspektywy, która łączy nowoczesność, dziedzictwo i doświadczenie.
Dzień 1: Industrialna elegancja i smak historii Pierwszy dzień upłynął pod znakiem integracji i pierwszych inspiracji.
Po przyjeździe uczestnicy wzięli udział w zorganizowanym zwiedzaniu Gdańska z lokalnymi przewodnikami, poznając miasto przez pryzmat autentycznych opowieści i z pomocą Gdańskiej Karty Turystycznej.
Kulminacyjnym punktem wieczoru był welcome drink w Doku Cesarskim - industrialnej przestrzeni nawiązującej do dziedzictwa stoczniowego miasta, zaaranżowanej we współpracy z JOYevent.pl. Wrażenie zrobił również rejs luksusowymi łodziami od Premium Yachting oraz kolacja w historycznej Piwnicy Rajców, gdzie goście mogli skosztować lokalnych specjałów w stylizowanej przestrzeni o bogatej historii.
Dzień 2: Aktywnie, kreatywnie i z pomysłem na networking
Drugi dzień rozpoczął się śniadaniem w Radisson Blu Gdańsk, po którym odbyła się rowerowa wyprawa po Gdańsku z Poland by Locals - alternatywna forma poznania miasta, która doskonale wpisała się w ekologiczny i aktywny charakter wydarzenia.
Po lunchu w nowoczesnym Radisson Hotel & Suites, goście przenieśli się do kreatywnej przestrzeni 100cznia, gdzie czekały: networkingowe roundtable meetings, spotkanie z Tarifa Corporate Events.
Wieczór zakończyła klimatyczna kolacja w Piwna47 - Food & Wine Bar, łącząca kulinarne nowatorstwo z gdańską gościnnością.

Dzień 3: Zmiana scenografii - czas na Sopot
Ostatni dzień wydarzenia stanowił płynne przejście do Sopotu - miejsca, gdzie nadmorska elegancja spotyka się z profesjonalizmem. Uczestnicy odwiedzili Sopot Marriott Resort & Spa (wraz z mini SPA), a także Sheraton Sopot Hotel, gdzie zorganizowano uroczysty lunch wieńczący edycję.
Zwiedzanie, prezentacje obiektów i finalny networking odbyły się w atmosferze odprężenia - doskonałym kontrapunkcie do intensywnych dwóch poprzednich dni.
Partnerzy, którzy tworzą jakość
Let’s Meet 2025 – Spring Edition nie mogłoby się odbyć bez wsparcia kluczowych partnerów. Wydarzenie zostało zrealizowane przy współpracy z:
- Polska Organizacja Turystyczna - Poland Convention Bureau (POT/PCB)
- Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o. - InvestGDA
- Sopocka Organizacja Turystyczna
- a także z udziałem licznych obiektów i firm: Radisson Blu Gdańsk, Radisson Hotel & Suites Gdańsk, 100cznia, JOYevent.pl, Premium Yachting, TARIFA Corporate Events, Poland by Locals, Piwnica Rajców, Piwna47, Sopot Marriott Resort & Spa, Sheraton Sopot Hotel.
Opracowanie: Jarosław Marciuk; foto: Gdansk Convention Bureau






