en
en
Kontakt

Laboratorium Twórców podczas wydarzenia MPI Poland Chapter

Podczas inauguracji programu mentoringowego MPI Future Professionals, która odbyła się 8 grudnia w Warszawie, zrealizowano przedostatnią w tym roku sesję Laboratorium Twórców. Jednym z elementów spotkania była prezentacja Poland Convention Bureau pt. „Digital marketing w branży MICE - współpraca z liderami opinii i twórcami treści w erze instagramizacji”.

POT-Laboratorium-tworcow-MPI-Poland-Chapter-Future-Professionals-polandcvb.jpg

Wystąpienie podczas inauguracji projektu MPI Future Professionals poświęcone było roli digital marketingu w budowaniu wizerunku destynacji MICE oraz promocji wydarzeń biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z liderami opinii, influencerami B2B oraz twórcami treści. Jarosław Marciuk, występujący w roli eksperta, zwrócił uwagę na zmieniające się modele komunikacji, rosnące znaczenie autentyczności przekazu oraz potrzebę strategicznego podejścia do obecności marek i instytucji w mediach społecznościowych.

Sesja Laboratorium Twórców, realizowana w formule eksperckiej prezentacji, stanowiła istotne uzupełnienie programu mentoringowego MPI Future Professionals, łącząc perspektywę edukacyjną z praktycznymi przykładami działań marketingowych wykorzystywanych w promocji Polski. Omówiono również dobre praktyki oraz aktywności Poland Convention Bureau realizowane w ramach kampanii promocyjnych oraz obecności na międzynarodowych targach branżowych IMEX Frankfurt, IMEX America oraz IBTM World w Barcelonie.

MPI Warszawa Inauguracja roku 08.12 (48).jpg

Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau, jako partner wydarzenia i inicjator projektu Laboratorium Twórców, konsekwentnie realizuje misję wspierania rozwoju kompetencji branżowych oraz promocji nowoczesnych narzędzi komunikacji w przemyśle spotkań.

MPI Warszawa Inauguracja roku 08.12 (60).jpg

Laboratorium Twórców

Laboratorium Twórców to ogólnopolski projekt edukacyjny Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau, którego celem jest rozwój kompetencji cyfrowych, marketingowych i komunikacyjnych w branży spotkań i wydarzeń. Inicjatywa, realizowana od 2023 roku, stała się platformą wymiany wiedzy pomiędzy ekspertami, praktykami oraz przedstawicielami środowiska akademickiego i biznesowego. Projekt znalazł się w gronie finalistów MP Impact Awards 2024 w kategorii Inicjatywa.

W szkoleniach, prezentacjach i warsztatach prowadzonych przez ekspertów z różnych branż, a także przez Anetę Książek i Jarosława Marciuka, wzięło udział dotychczas ponad 1000 uczestników.

Fot. Mateusz Furgoł

MPI Warszawa Inauguracja roku 08.12 (2).jpg

Do góry