en
en
Kontakt

Laboratorium Twórców na Zamku Czocha – spotkanie branży MICE Dolnego Śląska

26 sierpnia 2025 roku w wyjątkowym Zamku Czocha odbyło się spotkanie przedstawicieli dolnośląskiej branży MICE. W jego programie znalazło się m.in. Laboratorium Twórców. Dolnośląskie spotkanie to cykl poświęcony wymianie doświadczeń, inspirującym rozmowom i planom rozwoju turystyki biznesowej w regionie.

000-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau-spotkanie-dolnoslaskiej-branzy-MICE.jpg

Spotkanie branży MICE z Dolnego Śląska

Gości powitali Dawid Pańczyszyn, Prezes Zarządu Convention Bureau – Wrocław, oraz Anna Kowalska, Specjalistka ds. organizacji wydarzeń, którzy podkreślili wagę współpracy i integracji środowiska.

Podczas wydarzenia wystąpili:

  • Marcin Chmielarz (Work Group Events) – prezentacja nowoczesnych technologii wspierających obsługę wydarzeń,
  • Jakub Feiga, Dyrektor Biura Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej – omówienie promocji branży turystycznej w obliczu współczesnych wyzwań,
  • Jarosław Marciuk, Główny Specjalista w Biurze Spotkań i Wydarzeń – Poland Convention Bureau (POT)

Program wydarzenia dopełniła prezentacja gospodarza – Zamek Czocha – oraz site inspection, podczas którego uczestnicy mieli okazję bliżej poznać historię i potencjał tego wyjątkowego obiektu pod kątem organizacji wydarzeń, eventów i konferencji. 

Serdecznie podziękowanie dla wszystkich uczestników za aktywny udział, inspirujące rozmowy i wspólne wypracowywanie kierunków rozwoju branży MICE na Dolnym Śląsku. Organizatorem wydarzenia było Convention Bureau – Wrocław, a realizacja odbyła się w ramach zadania publicznego „Rozwój turystyki biznesowej na Dolnym Śląsku”, finansowanego z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Laboratorium Twórców na Dolnym Śląsku

Jarosław Marciuk w ramach Laboratorium Twórców poświęcił swoje wystąpnienie digital marketingowi, promocji przemysłu spotkań oraz roli marketingu miejsc w budowaniu przewagi konkurencyjnej Polski jako destynacji MICE. Pracownik POT PCB  zwrócił uwagę na kluczowe trendy w komunikacji oraz narzędzia online, które umożliwiają skuteczne dotarcie do międzynarodowych decydentów i organizatorów wydarzeń. Podkreślił wagę strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych, content marketingu i storytellingu, które, odpowiednio zaplanowane i wdrażane, pozwalają wzmacniać markę Polski na globalnym rynku spotkań.

Szczególne miejsce w prezentacji zajęła rola marketingu miejsc. Budowanie autentycznej tożsamości destynacji, opartej na lokalnych narracjach i angażowaniu partnerów branżowych, tworzy solidne fundamenty do zwiększania rozpoznawalności Polski i jej atrakcyjności w oczach międzynarodowych klientów. To właśnie te działania stanowią istotny element rywalizacji o prestiżowe kongresy, konferencje i wydarzenia korporacyjne.

Wystąpienie doskonale wpisało się w filozofię Laboratorium Twórców, inicjatywy Polskiej Organizacji Turystycznej, która bazuje na praktycznej wiedzy i doświadczeniach wyniesionych ze spotkań branżowych. To przestrzeń, w której rodzą się inspiracje i narzędzia niezbędne do skutecznego rozwijania turystyki biznesowej,zarówno w ujęciu regionalnym, jak i ogólnopolskim.

01-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau.jpg

02-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau.jpg

03-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau.jpg

04-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau.jpg

05-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau.jpg

06-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau.jpg

07-laboratorium-tworcow-zamek-czocha-dolny-slask-poland-convention-bureau-jaroslaw-marciuk.jpg

oprac. Jarosław Marciuk #PolandCVB #EventprofsLAB

Do góry