en
en
Kontakt

Fam Trip w Warszawie

Fam_Trip_15

2 października 2011 zakończyło się pierwsze wydarzenie typu Fam Trip organizowane przez Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej w ramach kampanii wizerunkowo - produktowej na trzech rynkach,

mające na celu w ciekawy, nieco mniej biznesowy sposób przestawienie Polski.

8 uczestników z trzech rynków priorytetowych – Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji poznało historię, atrakcje oraz  kulturę Warszawy.

Pobyt w Warszawie rozpoczął się od zwiedzania miasta, jednak już drugiego dnia czekały takie atrakcje jak odkrywanie Centrum Nauki Kopernik, recital Chopinowski oraz wzbudzający wiele emocji Off Golf. Są to jedne z produktów promowanych w ramach kampanii, dedykowanych także do ogólnego rynku konsumentów.

Nie zabrakło także zwiedzania warszawskiej Pragi zabytkowym tramwajem, a prawdziwym wyzwaniem okazał się kurs gotowania w Akademii Kurta Shellera, zakończony wspólnie przygotowanym lunchem.

Jednak największym zaskoczeniem okazało się zwiedzanie stadionu stołecznego klubu piłkarskiego połączone z pokazem freestyle football przez Krzysztofa Golonkę - Mistrza Świata w Trikach Piłkarskich 2011! Każdy z uczestników mógł spróbować swoich umiejętności piłkarskich pod okiem mistrza, a na koniec wręczone zostały oficjalne piłki UEFA na Mistrzostwa Europy 2012!

Za realizację wydarzenia odpowiedzialna była rekomendowana firma Incentive Concept Poland.


 

 

 

 

 

 

Fam_Trip_1   Fam_Trip_2   Fam_Trip_3

Fam_Trip_4   Fam_Trip_5   Fam_Trip_6

Fam_Trip_7  Fam_Trip_8  Fam_Trip_9

Fam_Trip_10   Fam_Trip_11   Fam__Trip_12

Fam_Trip_13   Fam_Trip_14   Fam_Trip_0

Fam_Trip_16   Fam_Trip_17   Fam_Trip_18

 

  

Do góry