en
en
Kontakt

Destination Poland – nowe źródło informacji o incentive w Polsce

Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau we współpracy ze Stowarzyszeniem SITE Poland uruchomiła nowe narzędzie dedykowane promocji Polski. Opiera się ono na ofercie miejskich i regionalnych convention bureaux oraz zasobach, wiedzy i doświadczeniu Poland Convention Bureau POT i SITE Poland. To kolejne rozwiązanie, po katalogu Poland Online Site Inspection, skierowane do branży MICE.

DestinationPoland_1170_PL.jpg

Destination Poland to narzędzie technologicznie w języku polskim i angielskim, które powstało w oparciu o stronę internetową SITE Poland. Oprócz praktycznych wiadomości, zawiera informacje o atrakcjach w Polsce oraz propozycje programów incentive, a także kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych. Jest to odpowiedź na coraz większą popularność oferty polskich produktów incentive zarówno wśród członków SITE w kraju i zagranicą, jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce.

- "Polska Organizacja Turystyczna od lat z chęcią podejmuje współpracę ze środowiskiem branżowym w celu pozyskiwania i wspierania międzynarodowych konferencji czy kongresów oraz budowania świadomości wpływu organizacji spotkań i wydarzeń na lokalną społeczność. Współpraca ze specjalistami z SITE Poland oraz lokalnymi ekspertami w miastach i regionach zapoczątkowana została przez Poland Convention Bureau w 2020 roku cyklem podróży studyjnych dla organizatorów podróży motywacyjnych, którzy ze względu na utrudnienia w podróżach, zainteresowali się rodzimą ofertą. Dzisiejsza premiera to kolejny przykład na elastyczne podejście naszej branży do odbudowy sektora" - powiedział Rafał Szlachta, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Polska jest liderem Europy Centralnej i wyróżnia się wysokim poziomem innowacji w branży usług incentive travel. Nasz rynek jest silny dzięki wysokiej profesjonalizacji i dobrze zorganizowany przez zrzeszające go lokalne i międzynarodowe stowarzyszenia.

- "Polska ma ogromny potencjał, który zauważyły zagraniczne firmy organizujące wyjazdy do naszego kraju. Swoją wiedzę o naszym kraju pozyskują na targach, workshopach i podczas bezpośrednich spotkaniach z DMC. Naszym zamiarem jest podtrzymywanie tej dobrej aury wokół Polski jako atrakcyjnej destynacji i dotarcie do innych nowych rynków za pomocą nowych narzędzi. W organizacji SITE Global zrzeszonych jest ponad 2500 członków z całego świata, a znaczną część z nich stanowią firmy które organizują wyjazdy incentive, spotkania i konferencje. Są to nie tylko agencje, ale też organizacje i korporacje. Do nich będziemy kierować ofertę i działania informacyjne - powiedziała Grażyna Grot-Duziak, prezes Stowarzyszenia SITE Poland." - dodała.

Strona internetowa to pierwszy etap rozwoju tego narzędzia. To baza do szerszej platformy komunikacyjnej i narzędzie, dla członków SITE Poland, polskich convention bureaux, hoteli i dostawców atrakcji, do promowania swoich usług. Potencjalni odbiorcy z SITE Global, a także innych pokrewnych organizacji znajdą w tym miejscu wiele informacji, pomysłów i powodów dla których warto zorganizować wyjazdy w celach biznesowo-turystycznych do naszego kraju, jak np. duże wydarzenia kulturalno-naukowo-sportowe, które same w sobie są atrakcją i będą przyciągać grupy turystów.

- "Nowa rzeczywistość, z którą przyszło nam się mierzyć w 2020 roku, spowodowała ponad 70 proc. spadek planowanych wyjazdów polskich firm. Na szczęście część z wydarzeń udało się z powodzeniem zrealizować w Polsce, która wciąż dla wielu rodaków jest zaskakująca, nieodkryta i co istotne nieobarczona ryzykiem, jakie obecnie mogą nieść ze sobą podróże w odległe kierunki. Najnowszy Incentive Travel Industry Index wskazuje, iż tzw. incentive travel 2.0, jak coraz częściej określa się podróże, które będą realizowane w najbliższych latach, będą opierać się w pierwszej kolejności na działaniach CSR i wellness, a następnie na doświadczeniach kulturalnych oraz integracji z zachowaniem dystansu społecznego. Czy to po Polsce czy po świecie, podróżować będziemy odpowiedzialnie i bardziej intencjonalnie. Mam nadzieję, że za pomocą Destination Poland pokażemy, iż jako branża jesteśmy świadomi tych zmian, gotowi do działania i odbudowy rynku" - powiedziała Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau POT.





Do góry