en
en

Podczas MP Destinations Day convention bureaux rozmawiały z przedstawicielami biznesu

Pracownicy miejskich convention bureaux oraz wydziałów promocji i turystyki spotkali się z przedstawicielami biznesu. Rozmowy odbyły się w ramach MP Destinations Day, któremu patronatu udzielił Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

convention news.jpg

Tegoroczne spotkanie MP Destinations Day to trzecia edycja tego wydarzenia, podczas którego mogą się ze sobą spotkać i porozmawiać kluczowi interesariusze przemysłu spotkań. W ramach wydarzenia zaplanowano rozmowy i warsztaty, w których udział wzięły miejskie Convention Bureau, wydziały promocji i turystyki będące częścią jednostek samorządu terytorialnego, a także przedsiębiorcy i przedstawiciele świata biznesu.

Tematem przewodnim wydarzenia były sprawy związane z prezentacją potencjału destynacji pod kątem organizacji wydarzeń. Jednym z elementów MP Destinations Day jest warsztat dotyczący tworzenia dobrych praktyk przy organizacji wizyt studyjnych.

– MP Destination Day czyli spotkanie poświęcone na dialog między przedstawicielami miejskich i lokalnych convention bureaux oraz wydziałów promocji i turystki jednostek samorządowych z przedstawicielami biznesu to ważne wydarzenie dla naszego środowiska, zatem i Poland Convention Bureau POT nie mogło na nim zabraknąć – mówi Aneta Książek, kierownik sekcji PCB POT.

– Kluczową zasadą, którą powinny się kierować organizacje zajmujące się działaniami na szczeblu ogólnokrajowym jest fakt, iż do ich najważniejszych roli należy budowanie wizerunku, komunikacja oraz współpraca z podmiotami na szczeblu regionalnym, które zajmują się bezpośrednio sprzedażą produktów. Cieszę się, iż możemy się uzupełniać i spotkać się dziś w tak licznym gronie z klientami biznesowymi z Polski – dodaje.

Trzecia edycja MP Destinations Day odbyła się w Warszawskim Domu Technika, zaangażowanym w działalność na rynku wynajmu sal konferencyjnych. Obiekt dysponuje sześcioma aulami o różnej powierzchni. Największa z nich może pomieścić nawet do 400 osób.

Wydarzenie organizowane przez portal MeetingPlanner.pl zostało objęte patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz patronatem Roberta Andrzejczyka, prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Partnerami eventu były: Warszawski Dom Technika, Krakowski Teatr Komedia, Rent Design, Restauracja Awangarda, a także Celuch Consulting i Photo Story.

Źródło: meetingplanner.pl

Foto: Zdjęcie ilustracyjne, pixabay.com/ SNCR_GROUP

Do góry