en
en
Kontakt

Branża spotkań na wirtualnych targach ITB Berlin

Polska Organizacja Turystyczna jak co roku jest organizatorem Polskiego Stoiska Narodowego na targach ITB Berlin.  W tym roku wśród wystawców, po raz pierwszy, pojawi się również Poland Convention Bureau, wspierając tym samym ofertę turystyki biznesowej prezentowaną przez profesjonalne biura turystyki przyjazdowej wyspecjalizowane w obsłudze spotkań i wydarzeń.

ITB NOW.jpg


Targi ITB Berlin, to największe i najbardziej prestiżowe targi turystyczne na świecie o globalnym i ponad regionalnym charakterze. Od ponad 60 lat są miejscem spotkań światowej branży turystycznej. Ze względu na aktualną sytuację związaną z panującą na świecie pandemią COVID-19 organizatorzy targów ITB Berlin podjęli decyzję o organizacji tegorocznej edycji targów tylko w wersji wirtualnej ITB Berlin NOW 2021, które odbędą się od 9 do 12 marca 2021 roku.

Polska Organizacja Turystyczna wraz z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Berlinie przygotowuje polskie wystąpienie w wersji wirtualnej. W odróżnieniu do lat ubiegłych, ITB Berlin NOW 2021 będzie tylko spotkaniem branżowym.

Rynek niemiecki jest wiodącym rynkiem jeśli chodzi o przyjazdy turystyczne do Polski. W roku 2019 odwiedziło Polskę ponad 7,067 milionów turystów z Niemiec. Największą popularnością cieszą się od lat wyjazdy do polskich miast, tzw. turystyka objazdowa, turystyka medyczna, SPA i wellness oraz turystyka aktywna.

Na targach ITB Berlin’2021 Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała wystąpienie w ramach pakietu ALL-IN FOR DESTINATIONS, który pozwoli na bardzo efektywne zaprezentowanie walorów turystycznych Polski, ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo podróży w kontekście pandemicznym, a także na dogodną dostępność komunikacyjną, umożliwiającą przyjazd do Polski własnym samochodem. Istotnym też będzie zwrócenie uwagi naszym potencjalnym turystom, iż w Polsce istnieje ogromna ilość atrakcji i miejsc mniej znanych, mniej obleganych, a równie interesujących.

Prezentacja Polski będzie obejmować produkty turystyczne z obszarów:

  • turystyki aktywnej, rekreacyjnej i specjalistycznej (w tym turystyka rowerowa i wodna, golf, campingi );
  • turystyki zdrowotnej, ze szczególnym uwzględnieniem turystyki medycznej, pobytów w uzdrowiskach oraz SPA i Wellness;
  • oferty agroturystyki;
  • turystyki miejskiej i kulturowej, która zgodnie z prowadzonymi badaniami nadal znajduje się wysoko w rankingu zainteresowań naszych potencjalnych odbiorców, pomimo pewnej zmiany zachowań turystów związanej z okolicznościami wywołanymi epidemią covid-19.

Hasłem przewodnim polskiego wystąpienia na wirtualnych targach ITB Berlin 2021 będzie: Polen nah und vielfältig (Polska blisko i różnorodnie).

Akcentujemy "blisko" (nah), co wedle wszelakich ocen expertów jest najważniejszym atutem w nadchodzącym okresie. Polska jest szczególnie blisko i jest atrakcyjna turystycznie. Łatwa dostępność komunikacyjna pozwala na zaplanowanie zarówno pobytu krótszego jak i dłuższego.

Vielfältig – oznacza różnorodne. Polska jest krajem zróżnicowanym, co jest jednym z największych atutów. Turysta może wybrać aktywny wypoczynek w górach o zróżnicowanym poziomie trudności, może żeglować po jeziorach, zwiedzać liczne miasta i smakować lokalne specjały, może też zaszyć się w puszczy i cieszyć kontaktem z naturą, lub plażować na przepięknych plażach wybrzeża bałtyckiego.

Wystawca PSN otrzyma dostęp do Pakietu STARTER, co uprawnia do:

  • dostępu Wystawcy do platformy Brand Card BASIC (interaktywny profil wystawcy), który daje możliwość: dodawania filmów, zdjęć, plików, prowadzenia rozmów wideo, przesyłania multimediów (pliki dźwiękowe i wideo);
  • zamieszczenie logotypu;
  • nazwy firmy, pełnego adresu;
  • 3 wpisów produktowych;
  • 5 biletów (rejestracji 5 osób, które będą dysponowały indywidualnymi grafikami spotkań);
  • dostępu do networkingu - natychmiastowe nawiązywanie kontaktów podczas czterech dni ITB Berlin NOW ze wszystkimi użytkownikami platformy, prelegentami i innymi wystawcami poprzez czat i rozmowy audio/wideo, planowanie indywidualnych lub grupowych spotkań na platformie, udostępnianie ekranu, natychmiastowe rozmowy wideo, prywatne czaty tekstowe; funkcjonalność sieciowa jest dostępna dla wszystkich firm, które zarezerwują Brand Card; zarejestrowani użytkownicy mogą znaleźć odpowiednie kontakty spośród tysięcy uczestników i skontaktować się z nimi bezpośrednio - w tym przypadku sugerujemy zaznaczenie odpowiednich kategorii, zainteresowań; inteligentne filtry będą wspomagały efektywne wyszukiwanie i dobór partnerów do rozmów; dodatkowo można zapisać wizytówki i oznaczyć ulubione;
  • dostępu do wideokonferencji - wszyscy zarejestrowani uczestnicy w/w pakietu będą mieli dostęp do konferencji na żywo z prelegentami z kraju i zagranicy, sesji na żywo lub nagranych na wszystkie tematy, które są obecnie poruszane i rozwijają przemysł turystyczny;
  • wideo na żądanie: użytkownicy będą mogli dzwonić i oglądać filmy zgodnie ze swoimi życzeniami; ta oferta będzie dostępna do 31 maja 2021r.

Wśród wystawców PSN są organizatorzy kongresów i podróży motywacyjnych posiadający certyfikat rekomendacji POT PCB: Centrum Kongresowe Plus, Furnel Travel International, Jan-Pol DMC Poland, Mazurkas Travel Poland, Polka Travel i Travel Projekt DMC Poland.

Do góry