en
en
Kontakt

Zimowa promocja Polski w USA

Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje okres zimowy do intensywnej promocji turystyki przyjazdowej do Polski. Zima to czas, kiedy Amerykanie planują podróże do odległych krajów, w tym krajów europejskich. W wyniku kampanii realizowanych przez POT w najpopularniejszych mediach o tematyce podróżniczej ukazały się reklamy i artykuły zachęcające do odwiedzenia Polski w 2020 r.

kampanieusa.jpg

Kampania w Backpacker Magazine

Na zamówienie Zagranicznego Ośrodka POT w Nowym Jorku zrealizowano kampanię promującą turystykę aktywną w Polsce na łamach popularnego magazynu, portalu, bazy newsletterowej i platform mediów społecznościowych Backpacker Magazine. Czytelnicy dowiedzieli się o najpiękniejszych trasach pieszych wędrówek po Polsce, obejmujących m.in. Bieszczady, Tatry, szlak Orlich Gniazd i szlak architektury drewnianej. Kilkumiesięczna kampania skierowana do osób zainteresowanych turystyką aktywną i podróżami z plecakiem obejmuje reklamy w prasowe, bannery internetowe, artykuły online, newslettery, posty na Instagramie i Facebooku. Łączny zasięg kampanii to ponad 3 miliony odbiorców.

Kampania w Afar Media

W styczniowym wydaniu AFAR, jednego z najpoczytniejszych magazynów podróżniczych w USA, ukazały się rekomendacje redakcji dotyczące najciekawszych kierunków podróży na 2020 r. POT wykorzystała tę okazję do zachęcenia czytelników do odwiedzenia Polski, promując Dolny Śląsk. Zamki, pałace, zabytkowa architektura i obiekty z listy UNESCO to ulubione powody, dla których Amerykanie odwiedzają Polskę. Nakład magazynu Afar to 275 tys. egzemplarzy, a czytelnictwo przekracza milion odbiorców.

Promocja w Global Traveler

W grudniowym numerze Global Traveler, jednego z wiodących magazynów turystycznych w Stanach Zjednoczonych, cenionego także przez przedstawicieli branży, ukazał się obszerny artykuł o Krakowie pt. „The dragon roars”. Dziennikarka Allie Moore chwali nie tylko historyczną część miasta, ale też dobre warunki dla rozwoju biznesu i nowych technologii. Global Traveler dociera co miesiąc do ponad pół miliona odbiorców.

Do góry