en
en

Wszechstronna promocja Łodzi w Kijowie

Na zaproszenie ukraińsko-kanadyjskiej fundacji PLEDDG (Partnership for Lokal Develomment and Democratic Governance) do Kijowa przybyli przedstawiciele Łódzkiej Organizacji Turystycznej. Olga Legczylina i Hubert Koper wzięli udział w międzynarodowej konferencji poświęconej marketingowi i budowaniu marki miasta. Polska Organizacja Turystyczna wykorzystała wydarzenie do promocji polskiej oferty turystycznej.

ukraina-warsztaty.jpg

Wraz z ekspertami z Kanady, reprezentanci ŁOT podzielili się z ukraińskimi specjalistami z całego kraju swoim doświadczeniem w tym zakresie promocji miasta i jego marki oraz opowiedzieli o osiągnięciach Łodzi w dziedzinie rewitalizacji oraz budowy nowych produktów turystycznych. Dwudniowe warsztaty zgromadziły ponad stu uczestników.

Korzystając z obecności gości z Łodzi, Polska Organizacja Turystyczna przygotowała dodatkowe spotkanie z agentami biura podróży Alf, jednego z największych ukraińskich operatorów oferujących wyjazdy do Polski. Na prezentację przybyło blisko trzydziestu sprzedawców zainteresowanych nową propozycją z naszego kraju. Prezentowany materiał został przygotowany specjalnie na potrzeby tego spotkania. Oprócz ogólnych informacji o Łodzi, prezentacja zawierała konkretne propozycje cenowe przekazane przez łódzkie hotele oraz porównanie cen na podstawowe usługi turystyczne oferowane w mieście.

Menedżerowie ukraińskiego biura wykorzystali spotkanie do przeprowadzenia szkolenia z zakresu technik sprzedaży polskiej oferty i współpracy z liniami lotniczymi oferującymi połączenia do Polski. Spotkanie zakończył lunch ufundowany przez ukraińskich gospodarzy oraz pokaz filmów promocyjnych POT.

Do góry