en
en

Workshop dla polskiej branży turystycznej w Dubaju

14 marca br. w Dubaju odbył się workshop dla polskiej branży turystycznej i agentów linii Emirates. W spotkaniu wzięło udział 30 agentów linii Emirates oraz 15 przedstawicieli z Polski (hotele, DMC, pola golfowe oraz podmioty operujące w branży turystyki medycznej).

Impreza zorganizowana została z inicjatywy linii Emirates przy udziale i zainteresowaniu polskiej branży turystycznej. Linia regularnie organizuje prezentacje wybranych destynacji turystycznych dla swoich agentów – w ostatnich tygodniach tego typu prezentacje zorganizowano dla Austrii i Hiszpanii.

Spotkanie otworzył Ambasador RP w ZEA Robert Rostek, który w swoim przemówieniu przedstawił atuty ekonomiczne Polski oraz zaprezentował dotychczasowe efekty współpracy Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Polski. Polska Organizacja Turystyczna pokazala multimedialną prezentację o Polsce, która została bardzo dobrze przyjęta przez uczestników. Goście  otrzymali materiały promocyjne: foldery o miastach, turystyce aktywnej oraz spa&wellness oraz drobne kojarzące się z Polską  upominki. Podczas prezentacji odbyło się losowane nagród ufundowanych przez POT (polskie produkty regionalne i artystyczne) oraz nagrody ufundowanej przez linię Emirates – bilet lotniczy do Polski dla dwóch osób.

Podczas rozmów indywidualnych agenci wyrażali duże zainteresowanie Polską, jako nową destynacją turystyczną, przede wszystkim bezpośrednim połączeniem, niskimi cenami, dużą ofertą zakupów, nowoczesną infrastrukturą oraz naturą. To, co hamuje rozwój ruchu turystycznego to mała znajomość Polski, dlatego wszyscy podkreślali, że potrzebna jest większa aktywność Polski na tym rynku. Problem są także regulacje wizowe. Agenci oczekują uproszczeń w wydawaniu wiz i przekraczania granicy Schengen.

Do góry