en
en
Kontakt

Sukces Polski na targach TTG Travel Experience 2021 w Rimini

W Rimini odbyły się targi TTG Travel Experience, największe targi turystyczne B2B we Włoszech, na których spotykają się co roku DMC, przedstawiciele branży turystycznej, dostawcy usług, specjaliści technik marketingowych, dziennikarze i blogerzy.

Barbara Minczewa podczas swojego wystąpienia w Rimini

Polska reprezentowana była na nowoczesnym stoisku, organizowanym przez Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie, ulokowanym w jednej z najlepszych pozycji pawilonu poświęconego destynacjom zagranicznym. Polska wystawa wzbudziła duże zainteresowanie odwiedzających, doceniających nie tylko ofertę turystyczną naszego kraju i estetykę stoiska, ale i potencjał Polski jako destynacji w odradzającym się po pandemii rynku turystycznym. Na narodowym stoisku Polski wystawiło się pięciu podwystawców, prowadzących aktywną działalność na włoskim rynku usług turystycznych, w tym jeden nowy: Ivotrans, Jan-Pol, SOS Travel, Furnel Travel oraz Gościnne Zabytki.

O zainteresowaniu Polską na targach TTG świadczy również fakt, że dyrektor ZOPOT Barbara Minczewa, została zaproszona do udziału w konferencji ze stowarzyszeniem operatorów turystycznych FIAVET jako przedstawicielka jednej z pięciu wyselekcjonowanych destynacji zagranicznych. W czasie godzinnej konferencji, prowadzonej przez znanego w branży turystycznej konsulenta i pisarza Roberto Gentile, rozmawiano o przyszłości i rozwoju turystyki outgoing z rynku włoskiego, o perspektywach odnowy i produktach turystycznych z naszych krajów, które mają szansę cieszyć się największym zainteresowaniem Włochów w najbliższej przyszłości. Na konferencji była obecna również szefowa stowarzyszenia FIAVET,  Ivana Jelinic oraz dyrektor stowarzyszenia zagranicznych ośrodków promocji turystycznej na terenie Włoch (ADUTEI) Aljosa Ota.

TTG to targi branżowe promujące destynacje i usługi turystyczne, ale też wskazujące kierunki rozwoju biznesu turystycznego i strategii promocyjnych zgodnie ze zmieniającymi się realiami rynku konsumentów, które wynikają z upowszechnienia nowych technologii sprzedażowych i oczekiwań młodego pokolenia klientów. Co roku organizatorzy targów odpowiadają na trendy rynkowe i najciekawsze propozycje na międzynarodowym rynku turystyki. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, bowiem po trudnym roku pandemii ilość odwiedzających wróciła prawie do ilości zarejestrowanych w 2019 roku, co interpretowane jest jako bardzo pozytywny znak dla odbudowy turystyki krajowej i zagranicznej na terenie Włoch.

Do góry