en
en
Kontakt
Dzień Polski w Tokio

Prezes POT gospodarzem Dnia Polskiego w Tokio

W Ambasadzie RP w Tokio odbył się wczoraj Dzień Polski. Wydarzenie zorganizowano z okazji udziału Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej na Igrzyskach XXXII Olimpiady. Gospodarzem wydarzenia był prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szlachta.
Czytaj więcej
Prezes POT Rafał Szlachta podczas wizyty w Tokio

Prezes POT z wizytą w Tokio na zaproszenie PKOl

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szlachta rozpoczął wizytę w Tokio na zaproszenie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w związku z rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 oraz ze względu na współpracę przy organizacji i promocji Igrzysk Europejskich, które odbędą się w 2023 w Krakowie i Małopolsce. Podczas pobytu w Japonii odbędzie szereg spotkań związanych z wymianą doświadczeń dotyczących promocji Igrzysk jako strategicznego wsparcia dla turystyki. Odwiedzi także tokijski ośrodek POT.
Czytaj więcej
Grafika kampanii Open up to Europe

#OpenUpToEurope - rusza nowa paneuropejska kampania z ETC i POT

Kampania #OpenUpToEurope to nowe działanie promocyjne w ramach europejskiej inicjatywy Co-branding of Promotional Campaigns. Program współpracy ma na celu wesprzeć europejski sektor turystyczny w okresie wychodzenia z kryzysu związanego z pandemią COVID-19. W ramach akcji Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z partnerami regionalnymi promuje turystykę miejską i kulturową pod hasłem #OpenUpToPoland.
Czytaj więcej
Screen z kampanii POT na rynku włoskim

Szeroko zakrojona kampania online Polski we Włoszech

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku włoskim kampanię promującą ofertę turystyczną Polski z uwzględnieniem najbardziej aktualnych zasad bezpieczeństwa. Akcja prowadzona jest w wyspecjalizowanych kanałach, a jej adresatem są zarówno konsumenci jak i agenci podróży.
Czytaj więcej
Baner Pucharu Polski w Szachach 2021

POT partnerem Pucharu Polski w Szachach 2021

W najbliższy weekend 17-18 lipca w Opolskim Parku Sportu rozpoczyna się Puchar Polski w Szachach 2021, którego partnerem jest Polska Organizacja Turystyczna. Ten wyjątkowy cykl turniejów szachowych jest bezsprzecznie największą imprezą szachową w Polsce o zasięgu globalnym. Wydarzenie objął honorowym patronatem Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki.
Czytaj więcej
Screeny z kampanii "Poland - everything you need"

„Poland – everything you need” - POT promuje Polskę w Chinach

Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z lokalnymi organizacjami turystycznymi rozpoczęła pięciomiesięczną kampanię „Poland – everything you need” skierowaną do chińskich turystów indywidualnych. Pierwsze streamingi już za nami! To kolejny projekt promocyjny POT w Chinach z wykorzystaniem technologii transmisji live.
Czytaj więcej
Jonathan Ramael i Dominika Szulc

Polska partnerem Belgian Travel Blog Awards

Polska Organizacja Turystyczna została w tym roku partnerem konkursu Belgian Travel Blog Awards w kategorii Best Citytrip. Taki tytuł pozwolił na promocję naszego kraju w ramach wydarzenia i zaprezentowanie mniej znanych destynacji odpowiadających trendom turystycznym w okresie wychodzenia z pandemii.
Czytaj więcej
Screen ze spotu Poland. More than a destination

Innowacyjna kampania POT na rynku brytyjskim

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła w Wielkiej Brytanii jedną z najbardziej innowacyjnych kampanii marketingowych, realizowaną za pomocą systemu SmartAds i telewizji Sky. Filmowy spot z polską ofertą turystyczną trafi do specjalnie wyselekcjonowanych grup odbiorców.
Czytaj więcej
Prezes PKOl Andrzej Kraśnicki, prezes POT Rafał Szlachta i prezydent RP Andrzej Duda

Dzień Polski – wielkie święto sportu, kultury i turystyki

30 czerwca w Centrum Olimpijskim PKOl, na tradycyjnym Dniu Polskim spotkali się członkowie i przyjaciele Polskiego Ruchu Olimpijskiego. Gościem honorowym wieczoru był Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda wraz z Małżonką Agatą Kornhauser-Dudą. Współorganizatorem wydarzenia została Polska Organizacja Turystyczna.
Czytaj więcej
Grafika z kampanii w Luksemburgu

Polska i Warszawa bohaterami kampanii w Wielkim Księstwie Luksemburga

Zakończyła się trwająca ponad miesiąc kampania Polskiej Organizacji Turystycznej promująca Polskę w Wielkim Księstwie Luksemburga. Motywem przewodnim projektu była promocja Warszawy, jedynego polskiego miasta posiadającego bezpośrednie połączenie lotnicze z Luksemburga, a tłem – jubileusz 100-lecia nawiązania relacji dyplomatycznych pomiędzy oboma państwami. Partnerami projektu były Warszawska Organizacja Turystyczna i Polskie Linie Lotnicze LOT.
Czytaj więcej
Do góry