en
en

Stoisko narodowe POT nagrodzone na 25.targach TT Warsaw

Polska Organizacja Turystyczna otrzymała nagrodę w konkursie „Homo Turisticus” za drugie najlepsze, najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko targowe na jubileuszowych 25. targach turystycznych TT Warsaw. Statuetkę i dyplom, z rąk przewodniczącej jury Jagody Walczak z Wiadomosci Turystycznych, odebrał prezes POT Robert Andrzejczyk.

TTWarsaw.jpg

Po raz czwarty w historii TT Warsaw, cenionej w branży turystycznej imprezy targowej, krajem partnerskim została Polska. Gospodarzem narodowego stoiska jest Polska Organizacja Turystyczna. Jury złożone z dziennikarzy prasy turystycznej, nagradzające w konkursie „Homo Turisticus” najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko targowe, drugą nagrodę przyznało nowoczesnemu, multimedialnemu stoisku POT.

Nagrodę, na uroczystym wieczorze wystawców, odebrał, z rąk przewodniczącej jury Jagody Walczak z Wiadomosci Turystycznych, prezes POT Robert Andrzejczyk. Polskie stoisko narodowe odwiedzili m.in. minister sportu i turystyki Witold Bańka, wiceminister Dariusz Rogowski i przewodniczący Rady POT Jan Korsak.

Polska Organizacja Turystyczna postawiła na nowe technologie. Po raz pierwszy uruchomione zostało kino VR, przenoszące widza w świat rzeczywistości wirtualnej. Do obejrzenia jest seria czterech filmów promocyjnych, nakręconych w technologii 360 stopni. To pierwszy w Polsce projekt tak zaawansowany i immersyjny, w którym historia bohaterów została wtopiona w najpiękniejsze miejsca naszego kraju. To nowe podejście do opowiadania o atrakcjach turystycznych, gdzie za każdym razem, ten sam film można obejrzeć z innej perspektywy. Goście polskiego pawilonu mogą, dzięki zastosowaniu tej technologii, odnieść wrażenie fizycznie odczuwanego udziału w opowiadanej historii. Zanurzają się w otaczający obraz i dźwięk. Nieomalże czują wiatr na Kasprowym Wierchu. Wędrują po wydmach w Słowińskim Parku Narodowym. Kontemplują zachód słońca.

W pierwszym dniu targowym możliwości wykorzystania technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) w prezentacji ofert turystycznych, poznawali przedstawiciele firm turystycznych. W drugim dniu w wirtualne podróże wyruszają ich klienci, turyści szukający miejsc wypoczynku. Opuszczając stoisko partnerskie, goście chętnie zatrzymywali się też przed specjalnie przygotowaną Gif Budką. 

Do góry