en
en
Kontakt

Startuje pierwsza wirtualna edycja targów ITB Berlin NOW 2021

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała wirtualne Polskie Stoisko Narodowe na ITB Berlin NOW 2021. Targi będą trwać 4 dni – od 9 do 12 marca. W odróżnieniu do lat ubiegłych, kiedy z wydarzenia mogli skorzystać także turyści, ITB Berlin NOW 2021 jest tylko spotkaniem branżowym.

Otwarcie wirtualnych targów ITB 2021

W związku z pandemią COVID-19 największe targi turystyczne w Europie po raz pierwszy organizowane są w formie wirtualnej i kierowane są jedynie dla branży turystycznej. W ramach ITB Berlin NOW 2021, Polska Organizacja Turystyczna przygotowała stoisko, na którym swoją ofertę prezentuje 50 wystawców.

- Targi ITB Berlin NOW 2021 to możliwość prezentacji Polski, jako atrakcyjnego kierunku turystycznego.  Promujemy nasz  kraj, jako bezpieczne miejsce na aktywne spędzenie urlopu. Jestem przekonany, że wystawa prezentująca ofertę naszego kraju w ramach Polskiego Stoiska Narodowego, przyczyni się do zwiększenia zainteresowania Polską wśród zagranicznych turystów - powiedział Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju Pracy i Technologii, pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. promocji polskiej marki.

Na wirtualnych targach ITB Berlin NOW 2021 Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała wystąpienie w ramach pakietu ALL-In For Destination, który pozwala na efektywne zaprezentowanie walorów turystycznych Polski. POT szczególny nacisk kładzie na bezpieczeństwo podróży w kontekście pandemicznym, a także na dogodną dostępność komunikacyjną, umożliwiającą przyjazd do Polski własnym samochodem.

- Hasłem naszego tegorocznego wystąpienia na ITB Berlin NOW 2021 jest Poland. Diversity Next Door. Zależy nam na tym, by zwrócić uwagę potencjalnych turystów na fakt, że w Polsce można znaleźć ogromną liczbę atrakcji i miejsc mniej znanych, mniej obleganych, a równie interesujących - dodał Rafał Szlachta, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Wystawcy w ramach uczestnictwa w targach  otrzymali do swojej dyspozycji pakiet starter basic, który umożliwia im zaprezentowanie informacji o firmie, przedstawienie 3 głównych produktów, zamieszczenie materiałów multimedialnych oraz przeprowadzenia szeregu spotkań wirtualnych z potencjalnymi partnerami handlowymi. Ponadto każdy wystawca otrzymał 5 digitalnych wejściówek dla swoich pracowników, z których każdy dysponuje indywidualnym kalendarzem spotkań. Dzięki nim mają oni możliwość uczestnictwa w kongresach odbywających się  na dwóch scenach podczas ITB Berlin NOW oraz mają dostęp do prezentacji multimedialnych, video innych uczestników ITB. Organizator targów zapowiedział, że materiały multimedialne na stronie targów będą dostępne do końca maja br.

Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, wystawcy zapłacili za udział w wirtualnych targach ITB 2021 jedynie zryczałtowaną opłatę w wysokości 500 zł. Odstąpienie przez POT od obciążenia pełnymi kosztami udziału wynika z woli wsparcia wszystkich podmiotów branżowych działających w obszarze turystyki przyjazdowej do Polski.

Do góry