en
en
Kontakt

Spot promocyjny na antenie telewizji CBS zachęca Amerykanów do odwiedzenia Polski

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago od początku czerwca 2025 roku prowadzi intensywną kampanię telewizyjną promującą Polskę jako atrakcyjny kierunek turystyczny wśród mieszkańców Nowego Jorku i aglomeracji nowojorskiej.

Kluczowym elementem działań jest emisja 30-sekundowego spotu reklamowego na antenie WCBS-TV – jednej z najpopularniejszych i najbardziej wpływowych stacji telewizyjnych w Nowym Jorku, należącej do sieci CBS. Stacja dociera codziennie do milionów widzów, zapewniając lokalne i krajowe wiadomości, prognozy pogody, transmisje sportowe oraz cenione programy, takie jak „CBS 2 News”, „CBS Mornings” czy „60 Minutes”.

„Amerykanie coraz chętniej podróżują do Europy, aż 8 na 10 z nich deklaruje chęć odwiedzenia Starego Kontynentu, dlatego nasza kampania nie mogła mieć lepszego terminu. Dokładnie na rozpoczęcie sezonu wyjazdowego pokazujemy w obszarze metropolitalnym Nowego Jorku spot promujący Polskę, wierząc, że zachęcimy Nowojorczyków do odwiedzenia Polski” – mówi Paula Fanderowska, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Chicago.

 

spot1poprawiony.jpg

Kampania potrwa do 29 czerwca 2025 roku i obejmuje łącznie 68 emisji spotu w prestiżowych pasmach informacyjnych i rozrywkowych – od porannych wiadomości, przez „Entertainment Tonight”, po „The Late Show with Stephen Colbert”. Szacowany zasięg działań to blisko 1,8 miliona osób.

 

„Wybór stacji CBS i obszaru emisji spotu również nie jest przypadkowy. Celujemy dokładnie w potencjalnych podróżujących, podpowiadając wybór celu ich przyszłych podróży do Europy” – dodaje Fanderowska.

 

„Z przyjemnością uczestniczymy w promowaniu waszego pięknego kraju, zachęcając mieszkańców Nowego Jorku do odwiedzenia Polski. WCBS-TV jest naszą flagową stacją w Stanach Zjednoczonych i nie moglibyśmy być bardziej dumni z tego, że możemy przyczynić się do zwiększenia ruchu turystycznego do tak pięknego miejsca” – podkreśla Jeremy Harrison, menedżer ds. rozwoju biznesu CBS Television Stations.

 

spot3 poprawiony.jpg

Kampania stanowi ważny element strategii promocji Polski na rynku amerykańskim i ma na celu wzmocnienie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnego celu podróży w Europie, deklaruje ZOPOT Chicago. W ubiegłym roku Polskę odwiedziło prawie 700 tysięcy turystów z USA, co czyni Stany Zjednoczone jednym z najważniejszych rynków przyjazdowych dla polskiej turystyki.

 

Do góry